  • 1. Data: 2011-09-12 10:37:33
    Temat: Motocykle powodują wypadki ;)
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Już wiem jak motocykle powodują wypadki na polskich drogach.

    Jadę do pracy rano motocyklem. Wyjeżdżam z drogi podporządkowanej na
    główną skręcając z prawo. Drogą z pierwszeństwem z przeciwnej strony
    nadjeżdżają dwa samochody. Będąc już na ulicy z pierwszeństwem
    przyspieszam tak do 7-8tys obr - bez szaleństw ale silnik fajnie ryczy
    (mam orginalne tłumiki) i patrze jak kierowca drugiego auta patrzy się
    na mnie jak sobie jadę. Patrzy i patrzy...a ja przyspieszam i
    przyspieszam aż się minęliśmy i w lusterku widzę że auto pierwsze hamuje
    i chce skręcić w lewo w drogę z której ja przyjechałem. Drugi natomiast
    jakoś tego nie zauważył ... tak więc najpierw długi pisk, potem bum...
    cóż pech.

    Oczywiście wina była moja ;)

    Rafał

  • 2. Data: 2011-09-13 07:13:39
    Temat: Re: Motocykle powodują wypadki ;)
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Wrz, 12:37, The_EaGle <e...@j...com> wrote:
    > Oczywiście wina była moja ;)

    Tja, masz w sobie zbyt duzo magnetyzmu. Na Twoim miejsciu nie
    martwilbym sie specjalnie, gdyby kierowcami byly kobiety...

    --
    amos

  • 3. Data: 2011-09-13 19:40:33
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-13 09:13, amos pisze:

    > Tja, masz w sobie zbyt duzo magnetyzmu. Na Twoim miejsciu nie
    > martwilbym sie specjalnie, gdyby kierowcami byly kobiety...

    A skąd ty wiesz co on we mnie widział? ;) Może mu się DL spodobał? Choć
    to też by było bardzo dziwne...

    Rafał