  • 11. Data: 2019-11-13 22:33:25
    Temat: Re: Motór na gaz ;)
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-12 o 15:48, Queequeg pisze:

    > W jednym kufrze bocznym generator, w drugim drzewo ;)

    Daj linka do tak małego generatora.

    > Czemu nie działa z wtryskiem?

    To już moja teoria: niskie ciśnienie gazu więc musi być gaźnik
    jako podajnik nisko ciśnieniowej mieszanki.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2019-11-14 11:18:17
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <u...@d...invalid> wrote:

    > Daj linka do tak małego generatora.

    Pewnie dałoby się zrobić, jakby była potrzeba. Bo w sumie czemu nie?

    > To już moja teoria: niskie ciśnienie gazu więc musi być gaźnik
    > jako podajnik nisko ciśnieniowej mieszanki.

    Racja... kiepsko to widzę z klasyczną pompą wtryskową, która raz, że
    pracuje na cieczy a dwa, że nadmiar paliwa przepuszcza z powrotem do
    zbiornika. Same wtryskiwacze też przecież rozpylają ciecz a nie gaz.

    Choć kto wie, czy nie dałoby się sprężyć gazu i przepuszczać go przez
    wtryskiwacze tak, jak przepuszczana jest benzyna.

  • 13. Data: 2019-11-14 12:11:38
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-14 o 11:18, Queequeg pisze:

    > Pewnie dałoby się zrobić, jakby była potrzeba. Bo w sumie czemu nie?

    Bo koszt takiej miniaturyzacji uczynił by ją nie opłacalną.

> [...]
    >
    > Choć kto wie, czy nie dałoby się sprężyć gazu i przepuszczać go przez
    > wtryskiwacze tak, jak przepuszczana jest benzyna.

    Czyli dokładasz sprężarkę i zbiornik ciśnieniowy na gaz więc
    masz kolejne sto litrów mechanizmów pojemności do dołożenia.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-11-15 13:28:13
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <u...@d...invalid> wrote:

    > Bo koszt takiej miniaturyzacji uczynił by ją nie opłacalną.

    Czasem nie chodzi tylko o pieniądze.

    > Czyli dokładasz sprężarkę i zbiornik ciśnieniowy na gaz więc
    > masz kolejne sto litrów mechanizmów pojemności do dołożenia.

    Dla idei :)

  • 15. Data: 2019-11-15 16:09:10
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-15 o 13:28, Queequeg pisze:

    > Czasem nie chodzi tylko o pieniądze.

    W produkcji seryjnej chodzi tylko o pieniądze.
    A może sobie sam ten generator wystrugasz?

    > Dla idei :)

    Dla zwiększenia objętości instalacji którą podobno chcesz zmieścić
    w kufrze bocznym.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2019-11-19 10:39:56
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <u...@d...invalid> wrote:

    > W produkcji seryjnej chodzi tylko o pieniądze.

    A gdzie ja pisałem o produkcji seryjnej?

    > A może sobie sam ten generator wystrugasz?

    Ja nie, ale są pasjonaci.

  • 17. Data: 2019-11-19 22:59:16
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-19 o 10:39, Queequeg pisze:

    > A gdzie ja pisałem o produkcji seryjnej?

    Ty pisałeś że "nie chodzi tylko o pieniądze" a ja że w produkcji
    seryjnej tylko o nie chodzi. Ten nieistniejący agregat chcesz
    podpiąć pod istniejący sprzęt czyli z produkcji seryjnej czy
    też pod jakiś jeszcze nie istniejący?

    > Ja nie, ale są pasjonaci.

    Daj linka jak się już objawią.
    Bardzo chętnie poczytam jak to jeździ.
    I jakie ma osiągi.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2019-11-21 14:10:22
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <u...@d...invalid> wrote:

> [...]
    > seryjnej tylko o nie chodzi. Ten nieistniejący agregat chcesz
    > podpiąć pod istniejący sprzęt czyli z produkcji seryjnej czy

    Nigdzie nie powiedziałem, że chcę / planuję coś takiego zrobić. Po prostu
    fajnie byłoby zobaczyć, że ktoś coś takiego zrobił.

    > Daj linka jak się już objawią.

    Jak się objawią, dowiem się o tym i będę pamiętał, to dam.

    > Bardzo chętnie poczytam jak to jeździ.
    > I jakie ma osiągi.

    Ja też.