  • 1. Data: 2017-05-19 17:34:23
    Temat: Motorola XT1068. Problem z odbieraniem połączeń.
    Od: p...@g...com

    Witam
    Telefon Motorola XT1068 Android 6.0. Mam problem, bo w momencie połączenia
    przychodzącego słychać dzwonek, a nie wyświetla się u góry ekranu menu odrzuć/odbierz
    i nie jestem w stanie odebrać połączenia. Problem ustępuje po wyłączeniu i ponownym
    włączeniu telefonu, po czym pojawia się po pewnym czasie znowu. Wdzięczny będę za
    wszelkie sugestie. Zresetowanie telefonu do ustawień fabrycznych nic nie dało.
    Pozdrawiam
    PP