  • 1. Data: 2015-08-23 14:48:46
    Temat: Może jest tu jakiś serwisant elektronarzedzi i pomorze w wyborze modelu
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam

    Potrzebuje młoty do kucia w żelbecie
    tylko nie wiem na jaki model się zdecydować
    1. bosch gbh 5-40 dce lub bosch gsh 5 ce taki już jeden mam i jestem nawet
    zadowolony
    minusy drogie częsci, większa waga
    2. makita hm 0871c plusy tanie częsci, lżejsza
    jednak widziałęm tryby i częsci i są delikatniejsze niż w boschu
    co może skutkować ich krótszym żywotem
    obawiam się że może tyle nie przerobić co mój bosch
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-08-23 15:18:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Szumek" <k...@i...pl> wrote in message
    > Witam
    > Potrzebuje młoty do kucia w żelbecie

    temat raczej na p.m.b, z elektroniki to tam tylko jakis softstart moze byc

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2015-08-23 15:48:23
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-08-23 o 14:48, Szumek pisze:
    > Witam

    Serwisant sprzętu na Pomorzu? Nie znam. Ja z Dolnego Śląska.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2015-08-23 15:55:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Szumek,

    Sunday, August 23, 2015, 2:48:46 PM, you wrote:

    > Potrzebuje młoty do kucia w żelbecie

    pl.misc.budowanie a nie na elektronice!

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2015-08-23 17:21:19
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    > pl.misc.budowanie a nie na elektronice!
    >
    > [...]
    Nie ta grupa,ale...
    Kup Kressa.

  • 6. Data: 2015-08-23 17:45:22
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    myślałem że znajdzie sie jakiś serwisant i doradzi co jest mniej awaryjne
    boscha mam jeszcze jednego na czesci wiec + dla niego
    miałem pożyczoną makitę i mi się spodobała za to że idzie jak bosch ale jest
    lżejsza
    dlatego biorę ją pod uwagę no i częsci o połówę tańsze
    tylko te 2 marki biorę pod uwagę
    sprawa rozgrywa się o koszty serwis w dłuższym terminie
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-08-23 18:07:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 14:48:21 UTC+2 użytkownik Szumek napisał:
    > Witam
    >
    > Potrzebuje młoty do kucia w żelbecie
    > tylko nie wiem na jaki model się zdecydować

    Wrzuć na pl.misc.budowanie, tam są ludzie co tym robią i doradzą.

  • 8. Data: 2015-08-23 19:53:43
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w
    news:mrciru$e8o$1@dont-email.me ...
    :
    : Serwisant sprzętu na Pomorzu? Nie znam. Ja z Dolnego Śląska.
    :

    Touché! A właśnie też zamierzałem go tam wysłać:
    Jak pojedzie na Pomorze -- to być może tam i morze (przy wyborze, nie daj
    Boże)...

    --
    Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC -- przetwarzania
    rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.

  • 9. Data: 2015-08-23 20:35:50
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    robiłem jednym i drugim fajniej robiło się makitą (lżejsza)
    ale boschem wytłukłem naprawdę sporo
    jest z 2007 roku i dopiero teraz widać zużycie
    nt makity słyszałem trochę złych opini że szybko wracały do serwisu i szukam
    potwierdzenia albo zaprzeczenia
    zresztą sam widziałem środek jednego i drugiego
    i częsci makity wydają się być deliktniejsze

  • 10. Data: 2015-08-23 20:45:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Szumek pisze:

> [...]
    > do serwisu i szukam potwierdzenia albo zaprzeczenia
    > zresztą sam widziałem środek jednego i drugiego
    > i częsci makity wydają się być deliktniejsze

    To co że delikatniejsze -- jeśli ktoś używa tylko do SMD,
    to nie powinno mu to robić różnicy.

    --
    Jarek