  • 1. Data: 2018-01-18 13:14:01
    Temat: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Od: Kris <k...@g...com>

    W skrzynce znalazłem reklame
    Ja nie skorzystam bo abo mam od nastu lat w tmobile i jest ok ale może się komuś
    przyda
    https://www.pepper.pl/promocje/500z-oraz-50gb-na-150
    -dni-w-fakt-mobile-68796

  • 2. Data: 2018-01-20 15:07:44
    Temat: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.01.2018 o 13:14, Kris pisze:
    > W skrzynce znalazłem reklame
    > Ja nie skorzystam bo abo mam od nastu lat w tmobile i jest ok ale może się komuś
> [...]
    Ja Ci bardzo dziękuję. Jak sądzę, niestety na tej grupie mało kto
    skorzysta, bo coś ludzie wolą więcej zapłacić, byle by nie musieć
    pamiętać o przeniesieniu raz na 90, 150 dni. Choć o płaceniu faktur co
    miesiac pamietają

    ToMasz

  • 3. Data: 2018-01-20 15:24:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-20 o 15:07, ToMasz pisze:

> [...]
    > skorzysta, bo coś ludzie wolą więcej zapłacić, byle by nie musieć
    > pamiętać o przeniesieniu raz na 90, 150 dni. Choć o płaceniu faktur co

    Faktur? Na tej grupie?
    Przychodzi sms że mam wpłacić tyle do danego dnia.
    Fakturę gdzieś tam udostępniają ale komu się chce to sprawdzać
    skoro suma się zgadza? A o przeniesieniu trzeba pamiętać.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-01-20 18:03:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.01.2018 o 15:24, RadoslawF pisze:

    > Faktur? Na tej grupie?
    > Przychodzi sms że mam wpłacić tyle do danego dnia.
    > Fakturę gdzieś tam udostępniają ale komu się chce to sprawdzać
    > skoro suma się zgadza? A o przeniesieniu trzeba pamiętać.

    no właśnie potwierdziłeś moje słowa. powiadomienie w terminarzu działa
    tak samo jak sms. nawet lepiej, bo się wyświetla na ekranie kilka dni
    wcześniej. ale to Wasze pieniądze. 150 dni no limit, to w lepszym
    rozrachunku jakieś 100zł. Kto bogatym zabroni....

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-01-20 20:50:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-20 o 15:24, RadoslawF pisze:
    > Faktur? Na tej grupie?
    > Przychodzi sms że mam wpłacić tyle do danego dnia.

    Jest jeszcze gorzej. Moje prawie wszystkie rachunki (oprócz czynszu bo
    to prlowska spuścizna) płacą się same poleceniem zapłaty :-)

    Ale czad NIE? :-)

    Tylko z nudów czasem sprawdzę co z konta spływa :-)

  • 6. Data: 2018-01-20 22:08:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-20 o 18:03, ToMasz pisze:

> [...]
    > wcześniej. ale to Wasze pieniądze. 150 dni no limit, to w lepszym
    > rozrachunku jakieś 100zł. Kto bogatym zabroni....

    Sprawdź u znajomych i rodziny kto używa na co dzień terminarza.
    Potem sprawdź ile z nich używa bo i tak musi w pracy.
    A dobry operator tel. komórkowej smsa z informacją ile i do kiedy
    zapłacić przyśle. Często gęsto więcej niż raz.
    Najpierw dostaje dwa tygodnie przed czasem ile i do kiedy,
    potem dostaje przypomnienie że jutro czy pojutrze upływa termin
    wpłaty a na koniec podziękowanie że doszło. :-)
    I nie muszę obciążać baterii telefonu dodatkowym programem.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-01-20 22:12:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-20 o 20:50, z pisze:

    > Jest jeszcze gorzej. Moje prawie wszystkie rachunki (oprócz czynszu bo
    > to prlowska spuścizna) płacą się same poleceniem zapłaty :-)

    Jak mnie do tego kablówka namawiała to poświęciłem chwilkę żeby
    sprawdzić jak to działa. I zniechęciła mnie informacja że jak zrobią
    podwyżkę to nie będą mnie kłopotać taką informacją tylko bank się
    z podwyżkodawcą dogada. Po tej informacji zrezygnowałem.

    > Ale czad NIE? :-)

    Nie.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-01-21 09:23:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > skorzysta, bo coś ludzie wolą więcej zapłacić, byle by nie musieć
    > pamiętać o przeniesieniu raz na 90, 150 dni. Choć o płaceniu faktur co

    Jakich faktur? Raz na pół roku doładowuję konto i mam net bez limitu i
    co najważniejsze - bez umowy, i różnych bzdur z nią związanych.

  • 9. Data: 2018-01-21 10:29:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    mylicie pojęcia. opłaca się, a ja tak wolę- to różne pojęcia. jest to
    wygodne - jest to korzystne - to nie to samo. Wy wolicie płacić za coś
    co ja mam za darmo. a zapytajcie teraz żonę/dziecko, czy w zamian za
    100zł, wytrzyma 1 dzień bez wykonywania rozmów (z odbieraniem)? na 100%
    sie zgodzą. ale jeśli ta kwota będzie oszczędnością (a nie gotówką)
    podzieloną na małe (odwrotne) raty - już nie tak chętnie. ale to
    socjotechnika dla rozumków Kubusia Puchatka.
    JA nikomu nie wmawiam że płacenie rachunków to zło, albo przejaw głupoty
    (wręcz przeciwnie). robicie co chcecie, to Wasze pieniądze. ale
    przeczytajcie co piszecie, jakich argumentów używacie. oszczędności
    rzędu 100zł są passe bo? Bo raz na 93,150dni trzeba coś naklikać? albo
    przejść się do salonu operatora podczas zakupów w centrum handlowym? Bo
    trzeba wpisać przypomnienie do terminarza i ten terminarz chodzi w tle?
    Przecież on i tak i tak działa? Po kija te wyznania że operator sam
    zabiera pieniądze z konta? Myślicie że ja o tym nie wiem? że nagle
    stwierdze - zajebiście. pieprzyć promocje, oszczędności mam w dupie, jak
    bank sie dogada z tmobilem - zostaje. ja z zoną i 2 dzieci i internet.
    Stówa na miesiąc - ch... z tym. ważne że się samo płacić będzie.
    jasne :)

    ToMasz

  • 10. Data: 2018-01-21 11:28:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 10:29, ToMasz pisze:
> [...]
    > bank sie dogada z tmobilem - zostaje. ja z zoną i 2 dzieci i internet.
    > Stówa na miesiąc - ch... z tym. ważne że się samo płacić będzie.

    Nie przeczytałeś co napisałem.
    U większości ten terminarz nie działa.
    Trzeba by go uruchamiać dla tego jednego pretekstu.
    A potem trzeba tracić czas na łażenie po operatorach i podpisywanie
    umów.
    Ja rozumiem że jak ktoś zarabia najniższą krajową to chętnie poświęci
    te dwie czy trzy godziny u operatora w zamian za 100zł oszczędności.
    A jak ktoś zarabia więcej to te jego trzy godziny są więcej warte niż
    te sto złotych.
    Do tego przeniesienia numerów nie zawsze odbywają się tak bezboleśnie
    jak powinny, a zmiana numeru dla zaoszczędzenia stówy na pewnym
    poziomie to już wstyd.
    Podobnie jak przerwa w działaniu telefonu bo operatorzy realizują
    przeniesienie numeru.