  • 1. Data: 2016-11-29 13:57:42
    Temat: Możecie polecić klawiaturę?
    Od: atm <...@v...pl>

    Obecnie posiadam taka klawiature Logitecha (byc mzoe nieco wczesniejsza
    rewizja):
    https://secure.logitech.com/pl-pl/product/illuminate
    d-keyboard-k740?crid=27
    Wytrzymala nieco ponad 6 lat bez zadnych problemow. Dopiero teraz
    zaczyna szwankowac lewy Control. Sprobuje go reanimowac jednak gdyby to
    nie przynioslo pozytywnego rezultatu bede musial nabyc cos nowego.
    Ten Logitech jest dosc drogi jak na klawiature. Na rynku jest sporo
    tanszych klawiatur spelniajacych moje kryteria tyle, ze nie wiem jako
    pozniej taka klawiatura bedzie sie zachowywala w praktyce.

    Zalezy mi na natepujacych ficzerach:
    -wersja slim klawiszy (jak w podlinkowanym Logitechu)
    -podswietlane klawisze, najlepiej regulacja jasnosci
    -przewodowa
    -czarna
    -dodatkowe klawisze glosnosci/podstawowej regulacji playerem audio w tle

    I to w zasadzie tyle. Macie jakies sugiestie, lub chociaz typu, ktorymi
    firmami warto sie zainteresowac a ktore odpuscic na starcie?
    Jest jakis Modecom, A4Tech czy nawet Omega Andromeda (cokolwiek jest tu
    nazwa firmy).

  • 2. Data: 2016-11-29 16:49:10
    Temat: Re: Możecie polecić klawiaturę?
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-11-29 o 13:57, atm pisze:

    Ja mam od wielu lat klawiaturę BTC 6300.

    > Zalezy mi na natepujacych ficzerach:
    > -wersja slim klawiszy (jak w podlinkowanym Logitechu)
    TAK
    > -podswietlane klawisze, najlepiej regulacja jasnosci
    Niestety nie ma
    > -przewodowa
    TAK
    > -czarna
    moja jest srebrna
    > -dodatkowe klawisze glosnosci/podstawowej regulacji playerem audio w tle
    TAK.

    Klawisze do tej pory działają dobrze. Po tylu latach (chyba z 8-9)
    pościerały się nadruki z niektórych klawiszy. Ale chyba wszyscy piszą
    bez patrzenia na klawiaturę.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2016-11-29 17:49:20
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 29.11.2016 o 13:57, atm pisze:
> [...]
    > firmami warto sie zainteresowac a ktore odpuscic na starcie?
    > Jest jakis Modecom, A4Tech czy nawet Omega Andromeda (cokolwiek jest tu

    Cenowo to nie wiem czy coś znajdziesz taniej poza dziwnymi chińczykami.

    Alternatywy:
    https://www.morele.net/klawiatura-razer-deathstalker
    -rz03-00800100-r3m1-531540/

    http://steelseries.sklep.pl/klawiatury coś z tego.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2016-11-29 19:09:49
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2016-11-29 o 17:49, Chris pisze:
    > Alternatywy:
    > https://www.morele.net/klawiatura-razer-deathstalker
    -rz03-00800100-r3m1-531540/
    Tego Razera mogę spokojnie polecić. Sam używam od ponad dwóch lat, myślę
    że klepie dość sporo i w zasadzie spisuje się jak w dniu zakupu.
    Wcześniej używałem Logitech Wave (K350) które po 1,5 roku zaczynały
    haczyć klawiszami i kupowałem kolejną sztukę.

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 5. Data: 2016-11-29 19:47:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-29 o 16:49, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    >
    > Klawisze do tej pory działają dobrze. Po tylu latach (chyba z 8-9)
    > pościerały się nadruki z niektórych klawiszy. Ale chyba wszyscy piszą

    Ja mam taką:
    http://www.natec-zone.com/klawiatura_natec_medusa_2_
    backlight_black_us_layout/id2/pidZ13583.html

    --
    animka

  • 6. Data: 2016-11-29 20:43:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.11.2016 o 13:57, atm pisze:
    (...)
    też mi umiera logitech (musze idealnie trafiać w klawsze bo się
    kantują), więc szukam nowej klawiatury, ale ja lubie duży skok
    klawiasza. Mnie wyszło że lepsza byłaby klawiatura mechaniczna, czyli
    każdy klawisz ma swój przełącznik, a nie taśmę. takie klawiatury można
    kupić od 150zł.
    http://www.biedronka.pl/pl/product,id,31430,name,kla
    wiatura-mechaniczna-hykker-x-range
    A Ty chcesz foliową za 350? NApewno?
    Ja jeszcze nie kupiłem, bo nie umiem się przekonać że numeryczna jest mi
    niepotrzebna. Ty pewno nie kupisz bo ma za duży skok klawisza. Ale
    zastanów się.
    ToMasz

  • 7. Data: 2016-11-29 20:59:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 29.11.2016 20:43, ToMasz wrote:
> [...]
    > Ja jeszcze nie kupiłem, bo nie umiem się przekonać że numeryczna jest mi
    > niepotrzebna. Ty pewno nie kupisz bo ma za duży skok klawisza. Ale

    Nie chce wracac do duzego skoku, przyzwyczailem sie do slima.
    Co do jakosci i trwalosci, nieco ponad 6 lat pracy w DG, co jakis czas
    gry WSADowe, dobrze dziala z systemem w zakresie sterowania glosnoscia i
    muzyka. Ciezko mi sie do czegos przyczepic (poza oczywiscie
    odklejajacymi sie od spodu gumkami, nie wiem czy odklejajace sie po
    pewnym czasie slizgi w myszkach i gumki w klawiaturze to tylko domena
    Logitecha?). Placi sie tez za elegancko zrobione podswietlenie oraz
    klawisze, z ktorych nie wycieraja sie znaki.

  • 8. Data: 2016-11-30 22:38:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A Ty chcesz foliową za 350? NApewno?

    Nadal aktywnie korzystam z foliowej klawiatury Fujitsu kupionej w 1993
    albo 1994 roku razem z komputerem Escom. Kosztowała na dzisiejsze
    pieniądze jakieś 500 zł. Ale nie fakt, że obecne są tak samo wytrzymałe.

    Piotr