  • 1. Data: 2007-09-03 16:19:35
    Temat: Multicash PKO - problemy - Ostrzeżenie 832
    Od: "Markus" <m...@g...pl>

    Witam

    W komputerze na którym działał program Multicash PKO BP zainstalowałem kartę
    sieciową WiFi. Do tej pory komputer łączył się z internetem przez Modem.
    Internet ruszył przez kartę, ale przy próbie uruchomienia systemu bankowego
    wyskakuje komunikat:

    "Ostrzeżenie 832: Nie załadowano sterownika bazy danych. Uruchom najpierw
    sterownik bazy danych,
    a potem moduł MCC"

    Po rozmowie z informatykiem z banku zainstalowałem z płytki na nowo program
    nadpisując istniejącą kopię, ale to nie pomogło.
    Czy ktos mógłby mi coś poradzić??

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2007-09-03 18:49:15
    Temat: Re: Multicash PKO - problemy - Ostrzeżenie 832
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Markus wrote:

    > Witam
    >
    > W komputerze na którym działał program Multicash PKO BP zainstalowałem kartę
    > sieciową WiFi. Do tej pory komputer łączył się z internetem przez Modem.

    a multicash laczyl sie przez internet czy uzywal modemu do wdzwoniena
    sie bezposrednio na serwer bankowy ?

  • 3. Data: 2007-09-04 05:16:45
    Od: "Markus" <m...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a multicash laczyl sie przez internet czy uzywal modemu do wdzwoniena
    > sie bezposrednio na serwer bankowy ?

    Poprzednio łączył się przez modem. Ponieważ w firmie wcześniej założono
    net24 i router WiFi, dla ułatwienia księgowej życia wstawiłem do jej
    komputera kartę WiFi.

  • 4. Data: 2007-09-04 05:32:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Sep 2007 07:16:45 +0200,
    osoba podpisana: Markus <m...@g...pl>
    napisała:
    [....]

    > Poprzednio łączył się przez modem. Ponieważ w firmie wcześniej założono
    Ale ten modem "łączył się do internetu" (czyli 0202122 lub coś
    podobnego) czy też przy składaniu przelewów wdzwaniał się *do banku*
    (dedykowany numer) ?

    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 5. Data: 2007-09-04 05:56:13
    Od: "Markus" <m...@g...pl>

    łączył się przez nr 0-202122

    Marek

  • 6. Data: 2007-09-04 07:59:40
    Od: "Markus" <m...@g...pl>

    Problem rozwiązany. W pliku csub.pro w linii zbaseIP w miejsce nazwy
    komputera trzeba wpisać nr IP servera lub localhost'a (127.0.0.1)

    Pozdrawiam
    Marek