  • 1. Data: 2015-08-25 16:12:23
    Temat: Multimetry Kyoritsu
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    Cześć!
    Stary multimetr za 20 PLN'ów odszedł po kilkunastu latach do
    krainy "niewysychających elektrolitów" i tak patrzę na multimetry i te
    Kyoritsu podobają mi się z jednego powodu bardziej niż inne, są zasilane
    paluszkami.
    Miał Ktoś z Was Szanowni Grupowicze z nimi kontakt? Zastanawiam
    się nad KEW 1009 ewentualnie KEW 1011, jest sens dopłácać do droższego?
    Zastosowania typowo hobbystyczne. Jakieś przetwornice do ledów i takie
    tam. chętnie bym się połasił na TRMS ale 450 to jak dla mnie za drogo.

    Bo(o)t manager

  • 2. Data: 2015-08-25 16:23:45
    Temat: Re: Multimetry Kyoritsu
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-08-25 o 16:12, Bo(o)t manager pisze:
> [...]
    > Zastosowania typowo hobbystyczne. Jakieś przetwornice do ledów i takie
    > tam. chętnie bym się połasił na TRMS ale 450 to jak dla mnie za drogo.
    Ja mam jeden Amrel na poluszki i prądożerny, drugi Metex na 6F22 i
    bateryjkę wymieniam
    gdzieś co 6 miesięcy. Nie wiem czy te paluszki to koniecznie taka zaleta.

  • 3. Data: 2015-08-25 16:38:49
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Tue, 25 Aug 2015 16:23:45 +0200, Jawi napisał/a:

    > Ja mam jeden Amrel na poluszki i prądożerny, drugi Metex na 6F22 i
    > bateryjkę wymieniam gdzieś co 6 miesięcy. Nie wiem czy te paluszki to
    > koniecznie taka zaleta.

    Pytanie jak prądożerne jest Kyoritsu. A spytam, próbowałeś tego Amrel'a
    zasilać akumulatorkami?

    Bo(o)t manager

  • 4. Data: 2015-08-25 16:48:55
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 25.08.2015 o 16:23, Jawi pisze:

    > bateryjkę wymieniam
    > gdzieś co 6 miesięcy. Nie wiem czy te paluszki to koniecznie taka zaleta.

    KEWTECH KT115 - właśnie sprawdziłem - paluszki GOLDEN POWER Green Heavy
    Duty - na denku napis 08-2005 - to jest szalone, ale działa do dziś.
    Miernik używany sporadycznie w domu. ale to jednak 10 lat od daty...
    produkcji? czy ważności?

    --
    Mirek.

  • 5. Data: 2015-08-25 16:54:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Ja mam jeden Amrel na poluszki i prądożerny, drugi Metex na 6F22 i
    >bateryjkę wymieniam gdzieś co 6 miesięcy. Nie wiem czy te paluszki to
    >koniecznie taka zaleta.

    Sa akumulatorki 9V. Czy tam 8.4

    J.

  • 6. Data: 2015-08-25 17:02:34
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 25.08.2015 o 16:54, J.F. pisze:

    > Sa akumulatorki 9V. Czy tam 8.4

    Miałem dwa - GP i Energizer. Obydwa padły po kilku ładowaniach.
    Nie wiem czy problemem są kontakty pomiędzy ogniwami czy rozrzut
    parametrów, ale jeśli kogoś zapytam kto używał to nie długo.

    --
    Mirek.

  • 7. Data: 2015-08-25 17:09:36
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Tue, 25 Aug 2015 16:54:59 +0200, J.F. napisał/a:

    [ciach]
    > Sa akumulatorki 9V. Czy tam 8.4
    >
    > J.

    Ale ładowarka jest na paluszki :)

    Bo(o)t manager

  • 8. Data: 2015-08-25 17:21:51
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-08-25 o 16:38, Bo(o)t manager pisze:
    > Pytanie jak prądożerne jest Kyoritsu. A spytam, próbowałeś tego Amrel'a
    > zasilać akumulatorkami?
    To samo. Po prostu chce powiedzieć, że dla mnie akurat, to zasilanie
    takiego miernika to chyba niewielkie kryterium. Tak czy inaczej baterię
    się chyba rzadko wymienia.
    Tak jak Mirek napisał, czasami liczy się okres używalności w latach.

  • 9. Data: 2015-08-25 22:50:35
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-25 o 17:02, Mirek pisze:

    > Miałem dwa - GP i Energizer. Obydwa padły po kilku ładowaniach.
    Mnie zwykłe AA tych firm tez padły szybko iżeby nie było, kupione w MM
    więc wydaje się że nie podróby, ładowane BC900 ale nie forsowane,
    teraz nawet połowy pojemności nie mają i szybko się rozładowywują same,
    kupiłem enelopy i mam po problemie, tyle że nie ma 9-io voltowych.
    9-tkę kupiłem aku varty i jak na razie spisuje się dobrze, kilka razy
    już ładowany.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 10. Data: 2015-08-25 22:51:25
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-25 o 17:09, Bo(o)t manager pisze:
    > On Tue, 25 Aug 2015 16:54:59 +0200, J.F. napisał/a:
    >
    > [ciach]

    > Ale ładowarka jest na paluszki :)

    A masz zasilacz laboratoryjny? bo ja tak i nim ładuję :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K