  • 1. Data: 2018-05-22 11:03:00
    Temat: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/dostal-fakture
    -od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    Tylko zastanawiam się jak, wyśle czek, zrobi przelew, czy osobiście w BOK?
    Jak już się czepiać, to:
    Oczywpiździe, Plas Dżiesem!

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

    PS. Nie poprawiać linku - jest literówka, ale działa z tą literówką.

  • 2. Data: 2018-05-22 11:08:03
    Temat: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-22 o 11:03, HF5BS pisze:
> [...]
    -od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    > Tylko zastanawiam się jak, wyśle czek, zrobi przelew, czy osobiście w BOK?

    Albo nie przeczytałeś, albo nie zrozumiałeś.
    Sensacji tu żadnej nie ma.
    Nie masz się co chwalić, że cię emocjonują takie szmatławe artykuły.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-05-22 12:43:46
    Od: SDD <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 maja 2018 11:08:07 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie masz się co chwalić, że cię emocjonują takie szmatławe artykuły.

    To samo czasopismo niejednokrotnie ostrzegało, przed połączeniami z zagranicy, za
    ODEBRANIE których zapłacimy majątek ;)

  • 4. Data: 2018-05-22 14:01:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    >https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/dostal-faktur
    e-od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    >Tylko zastanawiam się jak, wyśle czek, zrobi przelew, czy osobiście w
    >BOK?

    Ale gdzie tam pisza, ze mu telefon wylacza ?

    >Jak już się czepiać, to:
    >Oczywpiździe, Plas Dżiesem!

    E tam czepiac.
    Zostawic jak jest i poczekac az Plus z propozycja zadzwoni :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-05-22 18:07:24
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    re-od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    > Ale gdzie tam pisza, ze mu telefon wylacza ?

    Domyślnie - za niezapłaconą fakturę. Skoro mu taką wysłali, to także
    zapłącić musi.

    > E tam czepiac.
    > Zostawic jak jest i poczekac az Plus z propozycja zadzwoni :-)

    To niech dzwonią, chętnie dołaczę do blokowanych.

  • 6. Data: 2018-05-22 18:10:52
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    -od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    > Albo nie przeczytałeś, albo nie zrozumiałeś.
    > Sensacji tu żadnej nie ma.
    > Nie masz się co chwalić, że cię emocjonują takie szmatławe artykuły.

    Nie jest tak, że nawet ironia waląca w głowę, nie została by zauważona?
    Poza tym - jestem chętny usłyszeć, gdzie tu wyraziłem emocje?
    Prostować nie ma potrzeby, myślałem, że wszyscy załapią, że się nabijam :P

  • 7. Data: 2018-05-22 18:11:37
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > To samo czasopismo niejednokrotnie ostrzegało, przed połączeniami z
    > zagranicy, za ODEBRANIE których zapłacimy majątek ;)

    Bynajmniej 10.000,00 złotych!

  • 8. Data: 2018-05-22 18:12:57
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "SDD" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Bynajmniej 10.000,00 złotych!

    Jasny gwint, za szybko się wysłało...
    Miało być dopisane - nie poprawiać, błąd celowy, nabijam się z takich
    artykułów właśnie.

  • 9. Data: 2018-05-22 18:22:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-22 o 18:07, HF5BS pisze:

    -od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    > Domyślnie - za niezapłaconą fakturę. Skoro mu taką wysłali, to także
    > zapłącić musi.

    Głupi jesteś, czy tylko głupiego udajesz?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2018-05-22 18:23:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-22 o 18:10, HF5BS pisze:

    > wiadomości news:pe0mll$80o$1@node2.news.atman.pl...
    -od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    > Nie jest tak, że nawet ironia waląca w głowę, nie została by zauważona?

    To już nie ironia, to już głupota.

    > Poza tym - jestem chętny usłyszeć, gdzie tu wyraziłem emocje?

    Bijesz pianę na temat, że komuś rzekomo wyłączą telefon. Po pierwsze -
    nic nas to nie interesuje co się dzieje z czymś telefonem, po drugie -
    cały ten artykuł i zawarte w tytule tezy są wyssane z brudnego palucha.

    > Prostować nie ma potrzeby, myślałem, że wszyscy załapią, że się nabijam :P

    To skomentuj i ośmiesz, zamiast żądać, abyśmy klikali i czytali to gówno.

    --
    Liwiusz