  • 11. Data: 2018-05-22 22:56:19
    Temat: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    news:pe1g65$o6$2@node2.news.atman.pl...

    > To już nie ironia, to już głupota.

    Masz prawo do takiego zdania.

    > Bijesz pianę na temat, że komuś rzekomo wyłączą telefon. Po pierwsze - nic
    > nas to nie interesuje co się dzieje z czymś telefonem, po drugie - cały
    > ten artykuł i zawarte w tytule tezy są wyssane z brudnego palucha.

    Ała, ależ ja przepraszam, że ośmieliłem sie tak obrazić czytających, głupota
    moja jest niezmierzona i najgorsze, ze jej przybywa :P

    > To skomentuj i ośmiesz, zamiast żądać, abyśmy klikali i czytali to gówno.

    Ja żądam??? Co ty p...isz? Twój wybór, czy przeczytasz, no sory, możesz mi
    zarzucic głupotę, że jestem debilem, ale nie wciskaj mi słów, których nie
    powiedziałem!
    FYI - nie zaprzestanę takich wysyłek, robię je (nie tylko na tej grupie -
    nie jestem tu nowicjuszem) od 21 lat (że rzadko, to inna sprawa) i już do
    nich przywykłem. Nazywaj mnie jak chcesz, debilem, idiotą, chujem, pojebem,
    etc., ale nie wciskaj w moje usta/klawisze słów, których nie powiedziałem!
    NIGDZIE nie żądałem od czytających, aby klikali. Myślałem, że gadam z
    ludźmi, którzy mają odrobinę swojej własnej, wolnej woli, co wyraża się
    m.in. w tym, że sami decydują o tym, co przeczytają, a czego nie. Widać,
    pomyliłem się. Przykro mi, ale grupy nie zmienię.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

  • 12. Data: 2018-05-22 22:59:36
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Głupi jesteś, czy tylko głupiego udajesz?

    Jestem głupi. Więc w ramach swojego nabijania się, nie nawiążę do podobnej
    historii, gdzie gościowi naprawdę groziło wyłączenie usługi za niezapłacony
    rachunek na sumę 0.00. W ramach swojej głupoty pocieszę cię - nie zmienię
    też sposobu pisania na grupy.

  • 13. Data: 2018-05-23 09:59:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-22 o 22:59, HF5BS pisze:

> [...]
    > niezapłacony rachunek na sumę 0.00. W ramach swojej głupoty pocieszę cię
    > - nie zmienię też sposobu pisania na grupy.

    Trzeba było nawiązać, bo to rzeczywiście byłaby ciekawa historia.

    A tutaj - mamy aferę zrobioną z niczego (z tego, że operator ma
    obowiązek wysłać billing). Fakt wyciągnął z tego popłuczyny jakoby komuś
    groziło wyłączenie numeru. A z tych popłuczyn ty jeszcze zrobiłeś
    popłuczyny popłuczyn, zaśmiecając grupę postem tak, jakby to była prawda.

    I zamiast wyśmiać artykuł, zastanawiałeś się "Tylko zastanawiam się jak,
    wyśle czek, zrobi przelew, czy osobiście w BOK?", tak jakby rzeczywiście
    problemem było, że ktoś musi zapłacić 0zł, i nie dość, że zajmujesz nasz
    czas bzdurami, to jeszcze wciągasz nas w jakieś chore rozkminy.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2018-05-23 11:45:58
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > problemem było, że ktoś musi zapłacić 0zł, i nie dość, że zajmujesz
    > nasz
    ^^^^^^^
    > czas bzdurami, to jeszcze wciągasz nas w jakieś chore rozkminy.

    Mów za siebie.

  • 15. Data: 2018-05-23 11:52:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
> [...]
    re-od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    >Domyślnie - za niezapłaconą fakturę. Skoro mu taką wysłali, to także
    >zapłącić musi.

    No coz, jak znam zycie, to wcale nie bylo za darmo, tylko np za 29 zl.
    I juz ma co zaplacic.

    A jakby jakims cudem naprawde wyszlo na zero ... nasze systemy chyba
    klienta nie wylacza - zadluzenie konta abonenta zero.

    Za to dawno temu w USA ... oj, ponoc sie dzialo.
    Wezwanie do uregulowania zaleglosci na kwote $0.00 ... i loklane rady
    brzmialy:
    -wyslac czek na 0.00, lub
    -wyslac do telewizji.

    Bo jak nie zareagujesz, oj, moga byc konsekwencje.

    U nas niestety przelewu na 0.00 zrobic sie nie da ...

    >To niech dzwonią, chętnie dołaczę do blokowanych.

    A kto ku mowi o blokowaniu ? Na razie mowimy o wielkosci upustu za
    fakture elektroniczna.
    Przy takiej fakturze ... 10 zl to za malo :-)

    Swoja droga - jak sobie inni radza ?
    Przeciez tez maja faktury, rachunki szczegolowe, klientow ze
    smartfonami ... roaming zagraniczny ...

    J.

  • 16. Data: 2018-05-23 14:28:55
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2018-05-22 o 11:03, HF5BS pisze:
    > https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/dostal-fakture
    -od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    Ja się zastanawiam nad tym komentarzem na facebooku: każde połączenie i
    rozłączenie GPRS. Przecież GPRS jest pakietowe - każdy pakiet mu na tej
    fakturze wydrukowali?

  • 17. Data: 2018-05-23 17:26:22
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    ure-od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    > No coz, jak znam zycie, to wcale nie bylo za darmo, tylko np za 29 zl.
    > I juz ma co zaplacic.

    No, tu niby za zero było, ale wiesz, jak to u Wielkiego Brata drzewiej
    bywało, zając spieprza przez rusko-polską granicę, zatrzymuje go wilk i pyta
    co się dzieje? Kastrują wielbłądy. Ale ty jesteś zającem. Wiesz, wilk, zanim
    się wytłumaczysz...

    > A jakby jakims cudem naprawde wyszlo na zero ... nasze systemy chyba
    > klienta nie wylacza - zadluzenie konta abonenta zero.

    Nie byłbym pewien.

    > Za to dawno temu w USA ... oj, ponoc sie dzialo.
    > Wezwanie do uregulowania zaleglosci na kwote $0.00 ... i loklane rady
> [...]

    I tak właśnie było, gościu olewał, olewał, coraz bardziej ponaglali, aż w
    końcu wysłał czek na 0.00 i się odpierdolili.

    > Bo jak nie zareagujesz, oj, moga byc konsekwencje.
    >
    > U nas niestety przelewu na 0.00 zrobic sie nie da ...

    To 0.01, kit im w oko. Tak ludzie robili pewne Rydzyjko, przelewając na
    0.01, a koszt przelewu brało na siebie radio... Już nie ma takich
    przelewów...

    > A kto ku mowi o blokowaniu ? Na razie mowimy o wielkosci upustu za

    No, ja... Zależy, jak upierdliwi będą. Demobil mi czasem dzwoni i pytluje,
    że mają świetną okazję, że śmiardfon za darmo, że 55 giga netu za coś kole
    75 zyla, i nie chą ustąpić, choć się mówi, że nie mam kasy, że ja chętnie,
    ale teraz nie mam z czego zapłacić.

    > fakture elektroniczna.
    > Przy takiej fakturze ... 10 zl to za malo :-)

    Tym papierem, to Pan Abonent nie wiem, czy będzie mógł się podetrzeć,
    ewentualnie dzieciom da do porysowania. No, jak już musiała pójść taka
    paczka, to powinni skompresować dane, bo skoro wszystkie paczki były za
    0.00, to wystarczyło wylistować czasy i ilość danych. To wizerunkowy strzał
    w stopę, skoro tu i tam namawia się do oszczędzania, a tu "tona" papieru
    idzie, w sumie na nic i za nic, oraz po ch*j...

    > Swoja droga - jak sobie inni radza ?
    > Przeciez tez maja faktury, rachunki szczegolowe, klientow ze smartfonami
    > ... roaming zagraniczny ...

    Może w analogicznych sytuacjach po prostu ktoś myśli, żeby nie srać taką
    ilością papieru w sumie po cholerę...? I kompresują przekaz tak, aby nadal
    był czytelny, a objętość mniejsza.

  • 18. Data: 2018-05-23 17:30:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-23 o 17:26, HF5BS pisze:
    > Tak ludzie robili pewne Rydzyjko, przelewając na 0.01, a koszt przelewu
    > brało na siebie radio...

    Legenda Urbana.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2018-05-23 17:31:48
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "SnCu" <t...@e...ca> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja się zastanawiam nad tym komentarzem na facebooku: każde połączenie i
    > rozłączenie GPRS. Przecież GPRS jest pakietowe - każdy pakiet mu na tej

    Wcale bym się nie zdziwił, przejrzałbym więc tę f-rę, jakbym mógł, bo taka
    tona papieru jest dla mnie, jakby nie było, absurdem, sama się nie zrobiła.
    Może ustawił, że po wysłaniu pakietu rozłączenie, wtedy miałby taką pakę
    niejako na własne życzenie? Ale to by tylko do WAP pasowało chyba, bo
    przecież pakiet wstecz nie wzbudzi chyba połączenia? Hmm... muszę zobaczyć,
    czy dostęp do netu w demobilu, nie dało by się rozmyślnie tak zrobić, żeby
    faktura była taka długa? Tylko, że ja LTE mam... (i 39 Mbps idzie). A faktur
    papierowych mi nie wysyłają, ale jak chcę iść za drzwi, to idę tam z
    dedykowaną "ligninką".

  • 20. Data: 2018-05-23 17:34:20
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Legenda Urbana.