  • 1. Data: 2018-08-19 07:39:46
    Temat: MyPhoneExplorer
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Jak w telefonie zainstalować program MyPhoneExplorer? Chodzi o Mantę
    Titanium 1. Mam jeszcze Sony Xperia i w nim jest ta aplikacja.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-08-19 08:59:37
    Temat: Re: MyPhoneExplorer
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-19 o 07:39, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Jak w telefonie zainstalować program MyPhoneExplorer? Chodzi o Mantę
    > Titanium 1. Mam jeszcze Sony Xperia i w nim jest ta aplikacja.
    >
    > Pozdrawiam

    Jeżeli to sprzęt na Androidzie to klasycznie - poprzez Gogle Play.

  • 3. Data: 2018-08-19 09:04:46
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.08.2018 o 08:59, Trybun pisze:

    > Jeżeli to sprzęt na Androidzie to klasycznie - poprzez Gogle Play.

    Obecnie nie ma internetu po GSM i z jego wcześniejszych postów wynika,
    że nie ma WiFi w domu, więc ten sposób nie zadziała chyba, że podłączy
    się u kogoś do WiFi i zaloguje komputerem na swoje konto Google.

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2018-08-20 16:41:00
    Temat: Re: Re:MPE
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Junta EUdSSR" napisał:

    > https://goo.gl/G8Lh54

    Dzieki za link. Ściągnąłem. Uruchomiłem program, podłączyłem telefon przez
    USB i mam komunikat:

    Failed to download driver.

    Pzdr

  • 5. Data: 2018-08-20 23:47:32
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Junta EUdSSR" napisał:

    > https://goo.gl/G8Lh54

    Próbowałem ten sam program uruchomić na W7. Pyta jakim programe go otworzyć.
    D... blada.

    Pzdr

  • 6. Data: 2018-08-21 09:59:56
    Temat: Re: MPE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-20 o 16:41, Kamil pisze:

    > Dzieki za link. Ściągnąłem. Uruchomiłem program, podłączyłem telefon
    > przez USB i mam komunikat:
    >
    > Failed to download driver.

    Musisz w opcjach USB w telefonie (ustawienia) ustawić na transfer danych
    bo masz włączoną opcję "multimedia" więc upload nie działa.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 7. Data: 2018-08-21 22:27:06
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

    > Musisz w opcjach USB w telefonie (ustawienia) ustawić na transfer danych
    > bo masz włączoną opcję "multimedia" więc upload nie działa.

    Tak mam ustawione. Problem w tym, że XP woła drivera, kórego nie mogę w
    sieci znaleźć. W obecnych czasach współpraca wszelkich urządzeń cyfrowych
    powinna być oczywista, prosta i bezproblemowa. Rzecz w tym, że tak nie jest.
    Każdy h... na swój strój.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-08-21 22:27:22
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Junta EUdSSR" napisał:

    > Na W7 programy (i instalacje) maja
    > rozszerzenie .exe

    > Z oryginalnej strony https://goo.gl/M2VGWH

    Dzięki i pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-08-22 00:07:56
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Junta EUdSSR" napisał:

    > Z oryginalnej strony https://goo.gl/M2VGWH

    Pod tym linkiem jest program do instalacji na PC, a mnie chodzi o instalacje
    w telefonie. Znajduję stronę:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fj
    soft.myphoneexplorer.client&hl=pl

    która żąda uruchomienia w telefonie aplikacji Sklep Play, a że teleon nie ma
    dostępu do internetu to kółko się zamyka. Kółko Macieja. Co za syf, nie
    można po ludzku? Szkoda słów.

    PZDR

  • 10. Data: 2018-08-22 00:24:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.08.2018 o 00:07, Kamil pisze:

> [...]
    >

    > która żąda uruchomienia w telefonie aplikacji Sklep Play, a że teleon
    > nie ma dostępu do internetu to kółko się zamyka.

    To sobie w końcu zapewnij dostęp do internetu

    > Kółko Macieja. Co za syf,

    Tylko kto go robi?

    > nie można po ludzku?

    Można, tylko ty kombinujesz jak koń pod górę
    Nie możesz się przejść do kogoś kto ma WiFi? Albo kup sobie router WiFi,
    używany można dostać już za kilkanaście zł.

    Szkoda słów.

    Zgadza się, szkoda słów na twoje zachowanie

    --
    Czarek