  • 1. Data: 2010-12-29 11:49:30
    Temat: Myc czy nie ?
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    Witam

    ... auto w taka pogode (temperatura), mam cale za przeproszeniem zasr...
    przez ptaki i szyby juz takie brudne, ze ledwo co widac, przecieranie
    juz niewiele daje. Chodzi mi o wode ktora wplywa w rozne zakamarki,
    potem zamarznie i ... cholera wie co narobi ...

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2010-12-29 12:26:49
    Temat: Re: Myc czy nie ?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-12-29 11:49:30 +0100, Xiant <x...@p...nospam.onet.pl> said:

    > Witam
    >
    > ... auto w taka pogode (temperatura)

    Myć.
    Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta palą mniej.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-12-29 12:48:40
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Mimo wszystko pamiętaj: częste mycie skraca życie ;-)

    a tak na poważnie to ja bym też mył, w szczególności jak masz jakieś
    ptasie odchody (nie daj boże gołębi) na karoserii - jak będziesz
    zwlekał to pojawi się mat.

  • 4. Data: 2010-12-29 13:03:56
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2010-12-29 12:26, Bydlę pisze:

    > Myć.
    > Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta palą mniej.
    > :-)
    Witam

    Buehehehehe, to moja skodzina powinna teraz ok 'litra na setke' palic :)

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 5. Data: 2010-12-29 13:06:48
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2010-12-29 12:48, Mateusz pisze:
> [...]
    >
    > a tak na poważnie to ja bym też mył, w szczególności jak masz jakieś
    > ptasie odchody (nie daj boże gołębi) na karoserii - jak będziesz
    Witam

    No to raz a dwa, ze wyglada to srednio estetycznie, wyjatkowo sie
    ptaszki pos(ta)raly :P
    Przyznam sie, ze na 1-szym swoim aucie parkowanym pod blokiem jeszcze
    mialem kiedys podobnie i takie ptasie slady z maski ... zdrapalem
    skrobaczka do szyb :)) Wiosna po solidnym mycia mialem mine prawde
    mowiac troche glupia, na szczescie nowoczesna chemia robi postepy i
    znalazlem srodek ktory sobie z takimi rysami poradzil prawie bez sladu :)

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 6. Data: 2010-12-29 13:55:04
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 29 Gru, 13:06, Xiant <x...@p...nospam.onet.pl> wrote:

> [...]
    > mowiac troche glupia, na szczescie nowoczesna chemia robi postepy i
    > znalazlem srodek ktory sobie z takimi rysami poradzil prawie bez sladu :)

    co do estetyki to się zgadzam ;-) czym Ci ludzie te ptaki teraz
    karmią...
    Co do tego środku to znajomy miał podobny problem i załatwił wszystko
    aerografem - ale to wiadomo - nie każdy ma ku temu warunki, o sprzęcie
    już nie wspominając.
    Pamiętasz czego używałeś ? pasty i wosku czy mówimy tylko o jednym
    środku ?

  • 7. Data: 2010-12-29 14:02:51
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2010-12-29 13:55, Mateusz pisze:

> [...]
    > już nie wspominając.
    > Pamiętasz czego używałeś ? pasty i wosku czy mówimy tylko o jednym
    Witam

    Ceramiczniej pasty, francuski produkt, wysle Ci nazwe wieczorem, musze
    poszukac.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 8. Data: 2010-12-29 14:24:52
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-12-29 11:49, Xiant pisze:
> [...]
    > daje. Chodzi mi o wode ktora wplywa w rozne zakamarki, potem zamarznie i ...

    Ja myję, ale staram się to zrobić przed dłuższą trasą (100 km) aby całą wodę
    "wywiać" oraz "wygrzać".

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 9. Data: 2010-12-29 17:15:19
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Xiant"

    > Witam
    >
    > Ceramiczniej pasty, francuski produkt, wysle Ci nazwe wieczorem, musze
    > poszukac.

    Może Xiantic?

    ;-)

  • 10. Data: 2010-12-29 19:52:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> wrote in message
    > Choć jakiś czas temu w sieć wpadł njus o tym, źe brudne auta palą mniej.
    > :-)

    A jak to argumentowano?