  • 1. Data: 2014-09-13 15:22:55
    Temat: Mycie pistoletu po malowaniu
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Jak ten temat jest rozwiazany w lakierniach?. Bo ja mam z tym problem:
    Pomaluje cos natryskowo raz na jakis czas i potem mycie pistoletu. Do
    tego praktycznie cala butla rozpuszczalnika idzie, jesli sie to chce
    zrobic porzadnie. Potem z tym syfem nie za bardzo jest co zrobic. Wylac
    do kanalizacji, hmm, czulbym sie nieswojo, spalic - tez to nie sa perfumy.
    Jak te sprawe rozwiazuja w lakierniach, gdzie pewnie musza sprzet myc
    codziennie. Robia jakis "obieg zamkniety w szczelnym naczyniu z
    filtrowaniem i destylacja, czy jak?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2014-09-13 15:37:45
    Temat: Re: Mycie pistoletu po malowaniu
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 13 września 2014 15:22:55 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
> [...]
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Mają wiaderko po farbie napełnione rozpuszczalnikiem i wrzucają do niego pistolety po
    wstępnym przedmuchaniu rozpuszczalnikiem. Żeby się z tym nie bujać kupuję farbę od
    razu z pistoletem. Jak się zużyje to puszkę wyrzucam. Znam jednego oszczędnego co
    nauczył się napełniać puszki farbą i gazem z butli.

  • 3. Data: 2014-09-13 23:13:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Pawel "O'Pajak""
    > filtrowaniem i destylacja, czy jak?

    Sto lat temu w TV (Sonda?) pokazali jakieś cudo, które dodawało się do
    zużytego rozpuszczalnika.
    Farba opadała na dno, a u góry czysty rozpuszalnik. Ale nie powiedzieli co
    to było.

    Robert

  • 4. Data: 2014-09-13 23:24:48
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 13 września 2014 23:13:40 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > "Pawel "O'Pajak""

    > Sto lat temu w TV (Sonda?) pokazali jakie� cudo, kt�re dodawa�o si� do
    >
    > zu�ytego rozpuszczalnika.
    >
    > Farba opada�a na dno, a u g�ry czysty rozpuszalnik. Ale nie powiedzieli co
    >
    > to by�o.
    >

    > Robert

    Ciekawe czy preparat do klarowania wina by się nadał.

  • 5. Data: 2014-09-14 02:27:08
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Witam,

    > Sto lat temu w TV (Sonda?)

    A pamietasz moze tytul odcinka?
    Moze o jakas koagulacje chodzi.
    BTW rocznica smierci panow K&K sie zbliza.
    --
    Pozdrawiam,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2014-09-14 08:53:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Pawel "O'Pajak""
    > A pamietasz moze tytul odcinka?

    To mi nie utkwiło. :-)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sonda_(spis_odcinków)
    Może ten?
    Produkcja i właściwości farb

    Robert

  • 7. Data: 2014-09-14 10:39:32
    Od: PeJot <P...@n...pl>

> [...]
    > zużytego rozpuszczalnika.
    > Farba opadała na dno, a u góry czysty rozpuszalnik. Ale nie powiedzieli

    To ja poproszę sposób do klarowania benzyny po myciu części rowerowych
    ze smaru i brudu. Przykładowo, po płukaniu łańcuchów piasek opada na
    dno, ale reszta smaru zostaje rozpuszczona w benzynie. Wylewać to do
    kanału zwyczajnie nie wypada.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2014-09-14 11:22:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Sep 2014 10:39:32 +0200, PeJot
    <P...@n...pl> wrote:
    > dno, ale reszta smaru zostaje rozpuszczona w benzynie. Wylewać to
    do
    > kanału zwyczajnie nie wypada.

    A jak sklarujesz to co z tym błotkiem zrobisz? Będziesz zbierał?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2014-09-14 13:01:21
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-09-14 o 11:22, Marek pisze:
    > do
    >
    > A jak sklarujesz to co z tym błotkiem zrobisz? Będziesz zbierał?

    Osobna sprawa co zrobić z tym syfem. Do tego dochodzi olej hydrauliczny
    z amortyzatorów - rocznie może z litr - co z tym legalnie i
    niekłopotliwie zrobić.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2014-09-14 13:17:28
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Osobna sprawa co zrobić z tym syfem. Do tego dochodzi olej hydrauliczny z
    > amortyzatorów - rocznie może z litr - co z tym legalnie i niekłopotliwie
    > zrobić.

    Na hasło "odbiór odpadów ropopochodnych" wyskakuje lista firm. Problemem
    może być mała ilość tych odpadów. Trzeba zadzwonić i dopytać. Można też
    poszukać kogoś z piecem grzewczym na zużyty olej.
    Wojtek