  • 21. Data: 2020-03-23 20:51:03
    Temat: Re: Mycie pojazdów samochodowych ...
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 13:49:34 UTC-5 użytkownik cef napisał:

    > Bo widzę, że ktoś porusza problem mycia samochodu,
    > jakby to była codzienna czynność i drążąca kieszeń.
    > Jak ktoś zaczyna analizować czy wydać 4zł czy 6zł na mycie,
    > to miałem wrażenie, że to ma znaczenie, bo myje co 3 godziny.

    Kiedys mylem auto na myjni bp i jakims cudem w 8pln sie nie zmiescilem a i tak mialem
    niedomyte miejsca.

    Jak myje wiaderkiem na podworku to domywam wszystko. I mam w praktyce za pol darmo bo
    to jest 2x wiaderko cieplej wody z szamponem i troche czystej z weza.

    I mam umyte wycieraczki. I odkurzone. za 6PLN tego nie zrobie...

  • 22. Data: 2020-03-23 22:21:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 20:51, s...@g...com pisze:

> [...]
    bo to jest 2x wiaderko cieplej wody z szamponem i troche czystej z weza.

    > I mam umyte wycieraczki. I odkurzone. za 6PLN tego nie zrobie...

    Nie pamiętam już kiedy ostatni raz myłem auto sam.
    Staram się zlecić to przy jakiejkolwiek innej okazji jak
    auto jest na wymianie opon czy jakimś przeglądzie.
    Pomiędzy myciami czasem trzeba usunąć piach spod dywanika.

  • 23. Data: 2020-03-24 07:29:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2020 18:45:04 +0100, kk napisał(a):

    > Po blokiem to nawet nie wypada już, ale i tak chodziło o to czy można.

    Sasiadom nie szkodzi, to czemu nie wypada ? :-)

    > Do ręcznej zawieź, niech Ci umyją :-

    I myslisz, ze maja specjalna kanalizacje ?

    J.

  • 24. Data: 2020-03-24 07:35:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2020 18:34:11 +0100, kk napisał(a):

    > To samo co z koronawirusem. Dzisiaj w każdym sklepie armagedon był. Tu
    > koszyki, tam 1 osoba w środku, gdzie indziej mycie rąk, a jeszcze gdzie
    > inadziej kolejka na pół parkingu.

    W Kauflandzie imo z sensem.
    Linie namalowali - druga osoba z kolejki ze 3m od kasy.
    Przy kasie szyby postawili - i juz sie nie pluje na kasjerke.

    Za to bylem w jakims nowoczesnym bloku - krotki korytarzyk do dwoch
    mieszkan, a na poczatku drzwi. I korytarzyk tworzy zamknieta
    przestrzen. A sasiad na kwarantannie.

    J.

  • 25. Data: 2020-03-24 10:32:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-24 07:29, J.F. wrote:

    > Sasiadom nie szkodzi, to czemu nie wypada ? :-)

    Coś jak trzepanie dywanu :-)

    > I myslisz, ze maja specjalna kanalizacje ?

    Nie wiem, ale zakładam, że wiedzą co robią.

  • 26. Data: 2020-03-24 10:35:25
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-23 19:49, cef wrote:

> [...]
    > Jak ktoś zaczyna analizować czy wydać 4zł czy 6zł na mycie,
    > to miałem wrażenie,  że to ma znaczenie, bo myje co 3 godziny.

    A to o to chodziło :-)

  • 27. Data: 2020-03-24 10:37:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-23 20:51, s...@g...com wrote:
> [...]

    ,,,

> [...]
    bo to jest 2x wiaderko cieplej wody z szamponem i troche czystej z weza.

    > I mam umyte wycieraczki. I odkurzone. za 6PLN tego nie zrobie...

    No i czysta przyjemność tak sobie myć ten samochód :-)

    Fakt faktem, że pod blokiem nie zamierzam, ale już przed garażem może i
    bym umył gdybym miał ciepłą wodę...

  • 28. Data: 2020-03-24 11:21:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-03-24 07:29, J.F. wrote:

    >Coś jak trzepanie dywanu :-)

    Jest trzepak, to znaczy, ze wypada :-)

    Ale przeciez mycie samochodu jest nieuciazliwe, w odroznieniu od
    trzepania.

    >Nie wiem, ale zakładam, że wiedzą co robią.

    Dwie mam pod marketami ... na pewno nie zrobiono na parkingu
    wydzielonej kanalizacji.
    Wiec ... oni wiedza co robia :-)

    Hm, chyba, ze caly market ma wlasny odstojnik, bo sie nie przylaczyl
    do miejskiej deszczowej.

    Tylko jak mowie - przyjdzie deszcz, spluka auto do kanalu - i co komu
    szkodzi, ze ja to zrobie wczesniej ?

    J.

  • 29. Data: 2020-03-24 19:55:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-24 11:21, J.F. wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > Jest trzepak, to znaczy, ze wypada :-)

    Nikt już na nim nie trzepie :-)

    > Ale przeciez mycie samochodu jest nieuciazliwe, w odroznieniu od trzepania.

    Myłeś Ty kiedy samochód? :-)

> [...]
    > miejskiej deszczowej.
    >
    > Tylko jak mowie - przyjdzie deszcz, spluka auto do kanalu - i co komu

    A czy coś wnosi zakaz przemieszczania się?