  • 81. Data: 2017-06-20 20:55:22
    Temat: Re: Myjk do tablicy.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.06.2017 o 20:34, r...@k...pl pisze:

    > Ty chyba całkiem się pogubiłeś. Skoro nie masz pierwszeństwa, to możesz zająć
    > dowolny pas po ustąpieniu pierwszeństwa.

    hm - a wczesniej " To nie możliwość zajęcia pasa daje ci pierwszeństwo
    tylko odwrotnie - pierwszeństwo daje ci możliwość zajęcia dowolnego pasa."

    Zacytuj. A pokaże ci gdzie się mylisz.

    Shrek

  • 82. Data: 2017-06-20 21:29:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-06-19 o 21:22, PlaMa pisze:
> [...]
    ,75y,245.71h,92.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAnD
    xALLPotV4g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > O co tu kurwa chodzi?!

    Film, który nadir podlinkował nie przekonuje?

    Robert

  • 83. Data: 2017-06-20 23:18:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Podwójna ciągła

    A jak droga nie odśnieżona, to nadal obowiązuje? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 84. Data: 2017-06-21 01:04:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik xx

    Te trójkąty są po abyś wiedział, że jesteś na podporządkowanej i od razu nie
    wjeżdżał na lewy pas wymuszając pierwszeństwo.
    Bo w świetle PoRD możesz po skręcie zająć dowolny pas ruchu na skrzyżowaniu
    równorzędnym. Trójkąty są po to, abyś wiedział, że jesteś na
    podporządkowanej i
    "pierwszeństwo" miał tylko na pasie wyjazdowym.
    ---
    Nie ma zastosowania bo pasy są oznaczone

  • 85. Data: 2017-06-21 06:25:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.06.2017 o 23:18, Mateusz Bogusz pisze:

    > A jak droga nie odśnieżona, to nadal obowiązuje? :-)

    A jak znak pionowy zasypany śniegiem?

    Przestrzeliłeś z twierdzeniem, że znaki poziome samodzielnie nie
    występują i nie działają i tyle. Niektóre rzeczywiście nie, inne jak
    najbardziej tak.

    Shrek

  • 86. Data: 2017-06-21 09:43:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 20 Jun 2017 20:55:22 +0200, w <oibr2p$rod$1@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > hm - a wczesniej " To nie możliwość zajęcia pasa daje ci pierwszeństwo
    > tylko odwrotnie - pierwszeństwo daje ci możliwość zajęcia dowolnego pasa."

    Oczywiście -- w sytuacji, w której masz pierwszeństwo (np. wynikające ze
    skrzyżowania równorzędnego). Jakbyś nie wycinał, nie zgubiłbyś się.

    Masz w googlu/PoRD definicję.

  • 87. Data: 2017-06-21 09:44:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 21 Jun 2017 01:04:27 +0200, w <oicgrf$7o2$1@mx1.internetia.pl>, "re"
    <r...@r...invalid> napisał(-a):

    > Nie ma zastosowania bo pasy są oznaczone

    Nie ma znaczenia w tym przypadku.

  • 88. Data: 2017-06-22 19:28:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A jak znak pionowy zasypany śniegiem?
    >
    > Przestrzeliłeś z twierdzeniem, że znaki poziome samodzielnie nie
    > występują i nie działają i tyle. Niektóre rzeczywiście nie, inne jak
    > najbardziej tak.

    Masz mnie. Nie będę szedł w zaparte :-)

    --
    Pozdrawiam,