  • 1. Data: 2006-04-24 15:25:25
    Temat: Myjnia bezdotykowa samoobsługowa
    Od: "Kuba Florczyk" <k...@o...pl>

    Witam

    Rozmyślam nad otworzeniem myjni. W necie zanalazłem kilka firm które zajmuja
    sie takimi realizacjami: dostarczeniem sprzetu, chemii, itp. Z tym nie ma
    problemu. Natomiast moje pytanie czy to sie opłaca? Chce taka myjnie
    otworzyc w miescie do 20 tys ludzi. Na rynku mala konkurencja, bo istnieja
    tylko dwie myjnie automatyczne, ktore notabene sa w weekendy pełne. Do tego
    jedna myjnia ręczna (droga). Wydaje mi sie ze pomysl moze chwycic.
    Czy ktos moglby napisac czy warto sie w to bawic, ile samochodow
    dziennie/tygodniowo musi przyjechac aby bylo to opłacalne, jakie są koszty
    dodatkowe, czy trzeba miec jakies specjalne pozwolenia (sanepid?) itp. Bede
    wdzieczny za wszelkie doatkowe info, którego nie przekaże mi przedstawiciel
    firmy sprzedającej sprzęt :)

    pozdrawiam
    kuba f.

  • 2. Data: 2006-04-24 19:09:49
    Temat: Re: Myjnia bezdotykowa samoobsługowa
    Od: "zolu" <z...@p...fm>

    U mnie w sasiedztwie otwarto ostatnio taka myjnie. Moje miasto ma 25 tys.
    mieszkancow. Konkurencja jest, ale myjni idzie dobrze.

    1. Stali klienci - ciagle tam wracam i z tego co widze nie tylko ja
    2. Przyjazna obsluga - czesto ludzie zostawiaja tam auta w pelnym zaufaniu.
    3. Porzadne mycie za rozsadna cene (14,50 zl z woskowaniem)
    4. Dodatkowe uslugi takie jak odkurzanie, mycie kokpitu, szyb od wewnatrz.
    Oczywiscie za dodatkowa oplata.
    5. Lubie patrzec jak ci kolesie pieszcza moje autko (bez podtekstow ;))

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-24 21:08:34
    Od: "Piotr D." <h...@z...pl>

    Użytkownik "Kuba Florczyk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bede wdzieczny za wszelkie doatkowe info, którego nie przekaże mi
    > przedstawiciel firmy sprzedającej sprzęt :)

    Rozumiem, że chodzi Ci o taką myjnię jak np. często choćby przy BP są, sam
    sobie wysiadasz i myjesz swoje auto, miałem podobny zamiar ale w mieście w
    którym się starałem nie udało mi się znaleźć miejsca, które zgodnie z planem
    zagospodarowania (dopiero powstającym) przestrzennego umożliwiał taką
    działalność... to zabiło moje plany.
    Myjnie te są ekologiczne, posiadają wszystkie papiery, więc mogą właściwie
    stać gdziekolwiek.
    Ale skoro znalazłeś oferty firm, wiesz jakie są koszty, to wydaje mi się, że
    powinieneś biorąc pod uwagę swoje lokalne uwarunkowania itd sam biznesplan
    ułożyć, bez tego to takie rozmyślanie jak o locie na księżyc;)
    Poza tym są firmy, które udzielają wszystkich informacji, nawet zbudują taką
    myjnię "pod klucz" i załatwią finansowanie, jak napisałeś znalazłeś kilka,
    oni jednak najlepiej zorientowani będą.

    pzdr.
    PD

  • 4. Data: 2006-04-24 21:41:15
    Od: "michał" <...@...pl>

> [...]
    Bede
    > wdzieczny za wszelkie doatkowe info, którego nie przekaże mi

    z tego co mowil mi gość u którego czyszcze auto potrzebny jest jakis
    separator, ktory uniemozliwia przedostanie sie szkodliwych substancji do
    ziemi, cos chyab w stylu mini oczyszczalni sciekow...

    a z ciekawości, jaki jest koszt otwarcia czegos takiego ?

  • 5. Data: 2006-04-25 15:22:29
    Od: "Bartlomiej Pikul" <b...@o...pl>

    Witam wszystkich,

    Mam prosbe do pana Florczyka, czy moglby pan przeslac mi namiary na odnalezione
    firmy.

    Rowniez jezeli ktos z was zna krajowych lub zagranicznych dostawcow sprzetu
    myjniowego to bardzo prosze o podeslanie kontaktow

    Pozdrawiam
    Bartlomiej Pikul

  • 6. Data: 2006-04-28 09:57:11
    Od: "Karol Nowak" <y...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Polecam sprzęt i chemię firmy BKF Tenzi. http://bkf.com.pl/ w Bydgoszczy
    zapraszam na ul. ujejskiego 19 tel (52) 371 26 18 mail
    b...@s...com.pl.
    Zajmujemy się zarówno dystrybucją chemii samochodowej, myjek
    wysokociśnienoiwych. Na życzenie klienta zaprojektujemy i wykonamy "pod
    klucz" automatyczną myjnię.

  • 7. Data: 2006-05-01 23:24:57
    Od: "Kuba Florczyk" <k...@o...pl>

> [...]
    > ziemi, cos chyab w stylu mini oczyszczalni sciekow...
    >
    > a z ciekawości, jaki jest koszt otwarcia czegos takiego ?

    Od 150 tys za 2 stanowiska w góre .. do około 400 tys za 4 stanowiska + 1.
    To jest koszt sprzetu, instalacji, itp. Do tego musisz doliczyc dzialke,
    zezwolenia, itp
    Jak skoncze sprawdzanie ofert firm i wylicze rentownosc to moze cos skrobne
    na forum.

    kuba f.

  • 8. Data: 2006-05-01 23:28:29
    Od: "Kuba Florczyk" <k...@o...pl>

> [...]
    > sprzetu
    > myjniowego to bardzo prosze o podeslanie kontaktow

    http://ehrle.pl/myjnie/index.php
    http://www.acc.pl/nowatechnika.html
    http://bkf.com.pl/menu.php

    Karcher posiada jeszcze podobne rozwiazanie, ale na razie jeszcze nie znam
    szczegołów - polska stronka to straszna nędza a zagranicznych jeszcze nie
    przekopałem.

    kuba f.

  • 9. Data: 2009-02-23 19:30:40
    Od: "p_urszulka" <p_urszulka@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Witam, na myjnie jest ogromny popyt - czasy mycia pod blokiem już minęły. Ceny myjni
    niemarkowych są znacznie mniejsze niż np. Sultof itp. Specjalnych pozwoleń np z
    ochrony środowiska nie trzeba. Apropo mam do wydzierżawienia super działkę w Radomiu
    - skrzyżowanie ruchliwej ulicy Wernera i trasy Kraków-Warszawa (E7) 24000m2.
    Naprzeciwko stacja benzynowa Lukoil i McDonald\'s. Idealna na taką myjnię lub komis
    samochodowy, ale sama nie mam kasy na taką inwestycję.... Więc stwierdziłam, że
    wydzierżawię, bo punkt po prostu bezkonkurencyjny.

  • 10. Data: 2009-02-23 19:56:21
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Mon, 23 Feb 2009 19:30:40 +0000 (UTC), "p_urszulka"
    <p_urszulka@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:

> [...]
    samochodowy, ale sama nie mam kasy na taką inwestycję.... Więc stwierdziłam, że
    wydzierżawię, bo punkt po prostu bezkonkurencyjny.

    1. Komputer ma taki klawisz "enter", po prawej stronie. ten klawisz
    tzreba od czasu do czasu naciskac

    2. Do ogloszeni jest grupa "ogloszenia".

    A.L.