  • 1. Data: 2016-02-11 10:32:07
    Temat: Myślisz, że umiesz lutować?
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    To obejrzyj:

    https://www.youtube.com/watch?v=0SnOW2VdCTI

    :-)
    P.P.

  • 2. Data: 2016-02-11 10:42:36
    Temat: Re: Myślisz, że umiesz lutować?
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 11.02.2016 o 10:32, Paweł Pawłowicz pisze:
    > To obejrzyj:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=0SnOW2VdCTI

    Masakra =8-)
    Jakbym miał odprawiać taki rytuał przy każdym kabelku, to na robotę by
    mi życia nie starczyło ;-)

    Grzegorz

  • 3. Data: 2016-02-11 11:35:50
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 10:32:06 UTC+1 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    > To obejrzyj:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=0SnOW2VdCTI
    >
    > :-)
    > P.P.

    Wygląda jak strajk włoski :)

    BTW, kto pamięta niegdysiejsze zalecenia odnośnie lutowania półprzewodników? Pęseta,
    odprowadzanie ciepła... :)

  • 4. Data: 2016-02-11 11:45:28
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jakbym miał odprawiać taki rytuał przy każdym kabelku, to na robotę by
    > mi życia nie starczyło ;-)

    No ale na tego Wellera zarobil. Fajny pomysl z tym "wire holder", ze tez
    na to nie wpadlem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2016-02-11 12:03:02
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-02-11 o 11:45, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > No ale na tego Wellera zarobil. Fajny pomysl z tym "wire holder", ze tez
    > na to nie wpadlem.

    Ja to właśnie zrobiłem :-)
    Zrobiłem też dozownik do topnika, ze spiłowanej igły lekarskiej i
    buteleczki po kroplach do oczu. Działa rewelacyjnie, nawet lepiej, niż
    ten na filmie.

    P.P.

  • 6. Data: 2016-02-11 12:05:06
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-02-11 o 11:35, Jarek P. pisze:

    > Wygląda jak strajk włoski :)
    >
    > BTW, kto pamięta niegdysiejsze zalecenia odnośnie lutowania półprzewodników?
    Pęseta, odprowadzanie ciepła... :)

    Gość to robi według instrukcji NASA. W jednym z kolejnych odcinków
    kobieta czyta instrukcję, a facet robi to tak, jak ona czyta.

    P.P.

  • 7. Data: 2016-02-11 12:07:20
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Paweł Pawłowicz wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=0SnOW2VdCTI

    Z czym do ludzi...

    http://www.edaboard.com/thread238489.html

    :-]

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2016-02-11 14:56:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Paweł Pawłowicz pisze tak:

    > To obejrzyj:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=0SnOW2VdCTI
    >
    > :-)
    > P.P.

    w technikum tak lutowaliśmy ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2016-02-11 15:37:40
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-02-11 o 12:07, Piotr Wyderski pisze:

    > Z czym do ludzi...
    >
    > http://www.edaboard.com/thread238489.html

    Jeden drucik im się urwał :/

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2016-02-11 18:28:04
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Mario pisze:
    > W dniu 2016-02-11 o 12:07, Piotr Wyderski pisze:
    [..]

    > Jeden drucik im się urwał :/

    Może nie, pewnie po to ta druciarnia żeby móc się dobrać do jakiejś funkcji.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html