  • 1. Data: 2018-03-27 13:17:22
    Temat: Mysz i problem z rolką
    Od: ikov <i...@t...pl>

    Witam. Jest sobie mysz A4tech bloody v5, czterordzeniowa. Pasuje mi,
    wygodna i konfigurowalna ale podczas kręcenia rolką w dół (do siebie)
    bardzo często pierwsze 3-4 pozycje (momenty gdzie jest większy opór)
    zawartość ekranu przesuwa się w przeciwną stronę - w górę zamiast w dół,
    w programach graficznych np zamiast pomniejszyć widok to powiększa.
    Kolejne pozycje już normalnie, ale dzieje się to bardzo często. Także w
    czasie przewijania potrafi nagle przesunąć się "o kilka oczek" w
    przeciwnym kierunku. W konfiguracji myszy nie widzę żadnego nietypowego
    ustawienia (na co dzień tylko pierwszy rdzeń, więc wyłączone dodatkowe
    funkcje i makra). W przeciwną stronę - kręcenie w górę - tak się nie
    dziej. Wada myszy?

  • 2. Data: 2018-03-27 13:49:07
    Temat: Re: Mysz i problem z rolką
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 27 marca 2018 13:17:42 użytkownik ikov napisał:

    > Wada myszy?

    Mam od niedawna dokładnie ten sam objaw. Dodatkowo naciśnięcie LKM zamienia się
    w dwuklik. Na innym kompie mysz działa bez zarzutu - wniosek jest oczywisty.
    Na razie wypróbowałem AdwCleaner - nie pomógł, należy więc użyć mocniejszego środka.

  • 3. Data: 2018-03-29 22:02:51
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-03-27 o 13:49, TurboPascal pisze:

> [...]
    > Na razie wypróbowałem AdwCleaner - nie pomógł, należy więc użyć mocniejszego

    A ja właśnie uzyskałem takie objawy na myszy bezprzewodowej po użyciu
    AdwCleaner o którym się dowiedziałem z twojego maila.
    Użyłem go bo przeskakiwał mi w różne miejsca znacznik w czasie pisania
    maili.
    Na dodatek AdwC odinstalował mi program podglądu obrazu z kamer monitoringu.
    I teraz nie wiem, jest bezpieczniej czy gorzej.
    Na innej myszy jest dobrze, może to przypadek, że się akurat popsuła.

  • 4. Data: 2018-03-29 22:35:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-03-29 22:02, t-1 pisze:
    > Na dodatek AdwC odinstalował mi program podglądu obrazu z kamer
    > monitoringu.

    Niech zgadnę: dodatek ActiveX w przeglądarce?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2018-03-29 23:00:58
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 29 marca 2018 22:02:51 użytkownik t-1 napisał:

    > Na dodatek AdwC odinstalował mi program podglądu obrazu z kamer monitoringu.

    AdwCleaner niczego nie odinstalowuje. Po wykryciu ewentualnych zagrożeń, a przed
    przystąpieniem do ich likwidacji, lojalnie ostrzega, o konieczności
    zamknięcia/zakończenia wszystkich programów/aplikacji. Jeżeli nie zrobi tego
    użytkownik, arbitralnie robi to sam.

  • 6. Data: 2018-03-30 11:41:55
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-03-29 o 22:35, Krystek pisze:

    > Niech zgadnę: dodatek ActiveX w przeglądarce?
    >
    > K.

    Nie. Dedykowany program surveillance do starszych kamer IP.

  • 7. Data: 2018-04-04 14:39:46
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2018-03-29 o 22:02, t-1 pisze:

    > A ja właśnie uzyskałem takie objawy na myszy bezprzewodowej po użyciu
    > AdwCleaner o którym się dowiedziałem z twojego maila.

    Sprawdziłem w końcu na innym sprzęcie (powinienem od tego zacząć - wada
    gryzonia, bo jest to samo).

  • 8. Data: 2018-04-11 13:18:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 27 Mar 2018 04:49:07 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>, TurboPascal
    <t...@g...com> napisał(-a):

    > Mam od niedawna dokładnie ten sam objaw. Dodatkowo naciśnięcie LKM zamienia się
    > w dwuklik.

    Z reguły jest to początkowy objaw zgonu mikrostyku.

    > Na innym kompie mysz działa bez zarzutu - wniosek jest oczywisty.

    Może ma inne sterowniki/inaczej ustawioną tolerancję na dwuklik.

  • 9. Data: 2018-04-11 14:52:56
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-04-11 o 13:18, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 27 Mar 2018 04:49:07 -0700 (PDT), w
    > <5...@g...c
    om>, TurboPascal

    > Z reguły jest to początkowy objaw zgonu mikrostyku.

    > Może ma inne sterowniki/inaczej ustawioną tolerancję na dwuklik.

    Zainstalowałem sobie programik "X-Mouse Button Control", opcji ustawień
    -- zatrzęsienie. M.in. w ustawienia / zaawansowane: "ignorowanie szybkich
    naciśnięć przycisków myszy" - w milisekundach. Czyli lekarstwo dość
    skuteczne na opisaną powyżej dolegliwość.
    Program darmowy (warto sypnąć jakiś datek), do pobrania:
    https://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonCont
    rol.htm