  • 11. Data: 2019-03-14 10:15:35
    Temat: Re: NFC+Ładowanie bezprzewodowe+magnetyczny uchwyt+tag do płacenia+futerał
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 13.03.2019 o 23:34, ToMasz pisze:

    > niema wała żeby antena do ładowania bezprzewodowego działała, jeśli
    > pomiędzy nią a ładowarką jest kawał blachy. Fotka przedstawia telefon i
    > klapkę. w klapce jest wycięty otwór na antenę do ładowania. wraz z
    > otworami na kamerę, pozostawia na tyle mało miejsca, że niema miejsca na
    > naklejenie blaszki wielkości 1zł. no chyba ze dla udowodnienia że działa
    > lub nie - przykleję podkładkę wielkości złotówki. natomiast 4 małe w
    > rogach - myślę że zadziałają i utrzymają telefon na 4 magnesach.
    > sprawdzę jutro
    >
    > https://ibb.co/48kBSm6

> [...]
    ładowarka z chin za parę dolarów. cewka "wypchnięta" żeby się lepiej
    chłodziła. na ładowarce przyklejone dwie "trytytki" żeby zapewnić
    przepływ chłodzenia. telefon samsung s4, z najtańszym odbiornikiem
    ładowania bezprzewodowego, wstawionym w (zastępczą) klapkę. Zamiast
    etui, 2.7milimetra kartek papieru. na obudowę telefonu naklejona
    podkładka wielości monety, grubość 2.5mm. miejsce naklejenia nie
    zasłania anten do ładowania bezprzewodowego. ładuje się, nfc działa,
    podkładka jest. spróbowałem podkładkę przesunąć w miejsce przyklejenia
    anteny. co dziwne, po kilku próbach telefon zaczął się ładować. ale po
    minucie sprawdziłem czy da sie proces powtórzyć, ale podkładka była
    nieprzyjemnie gorąca, stąd wniosek, ze energia zamiast płynąć do
    baterii, powodowała grzanie

    https://ibb.co/TYmVbR1
    https://ibb.co/DznNWxR
    https://ibb.co/G7M3rZW
    https://ibb.co/6H2ssqG

    kup sobie telefon z nfc, i możliwością odłożenia ładowania
    bezprzewodowego. kup antenę, wbuduj do etui. ustaw tak, aby pozostało
    miejsce na blaszkę. powodzenia

    ToMasz

    ToMasz