  • 1. Data: 2020-04-01 10:49:51
    Temat: NTG? Jak Niemcy oszukują Polaków na autach
    Od: collie <c...@v...pl>

    Ja wiem, że to grupa o koronawirusie, ale co tam:

    https://www.youtube.com/watch?v=DnOidpmfviM&feature=
    youtu.be

  • 2. Data: 2020-04-01 11:29:44
    Temat: Re: NTG? Jak Niemcy oszukują Polaków na autach
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu collie pisze tak:

    > Ja wiem, że to grupa o koronawirusie, ale co tam:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=DnOidpmfviM&feature=
    youtu.be

    ta strony hakowane i opaleni mocno Niemcy oszukują Polaków ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 3. Data: 2020-04-01 13:21:19
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/04/2020 09:49, collie wrote:
    > Ja wiem, że to grupa o koronawirusie, ale co tam:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=DnOidpmfviM&feature=
    youtu.be

    Ta, Niemcy. Polacy, Albanczycy, Turcy - Polakow co najwyzej.

  • 4. Data: 2020-04-01 16:49:26
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/04/2020 12:21, K wrote:

    youtu.be

    > Ta, Niemcy. Polacy, Albanczycy, Turcy - Polakow co najwyzej.

    Mialem taka akcje niedawno w rodzinie mojej partnerki. Napalili sie na
    jakies Audi A3 wystawione chyba w Autoscout24. Cena byla troche nizsza,
    od rynkowej. Juz mieli kupowac ale okazalo sie, ze sprzedawca musial
    pilnie wyjechac do UK i nie wroci przez najblizszy czas do DE.
    Zaprponowal im rozwiazanie jak na tym filmiku na YT. Wysle im auto
    kurierem do testow na dwa dni i jak im sie spodoba to wplaca reszte i
    zatrzymaja, a jak nie to kurier odwiezie mu to auto do UK. Zadatek,
    ktory mieli wplacic to bylo chyba 300 Euro. Kolo zeby sie uwiarygodnic
    wyslal im mailem skany papierow od auta i swojego paszportu. Paszport
    byl tak nieudolnie podrobiony, ze az mi sie przypomniala historia o
    albanskim wirusie komputerowym. W kazdym razie, firma posredniczaca w
    platnosci to byl wlasnie ten kurier, ktory mial to auto
    przetransportowac. Jako, ze mieszkamy w UK poprosili nas czy mozemy
    podjechac do Birmingham (80mil) i zerknac na to auto :) Z ciekawosci
    tylko sprawdzilem firme w rejestrze i sie okazalo, ze faktycznie
    istnieje ale w zeszlym roku majatek firmy wynosil jakies ?150 i miala
    chyba ?5000 kredytu oraz dwa lata wczesniej wniosek o likwidacje. Firma
    jednoosobowa, kierowca byl jednoczesnie prezesem.

  • 5. Data: 2020-04-05 21:13:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    collie <c...@v...pl> wrote:
    > Ja wiem, że to grupa o koronawirusie, ale co tam:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=DnOidpmfviM&feature=
    youtu.be

    Ta pierwsza czesc jest ciekawa, o hakowaniu strony dilera w weekend.
    Tylko nie kumam o co chodzi z ta cena 11 tys euro za auto 15tys.
    Ok, zgodze sie, i co potem? Przeciez chce obejrzec auto, przejechac sie
    nim.
    Oszust co zhakowal strone nie bedzie mogl mi auta pokazac.

  • 6. Data: 2020-04-06 12:33:44
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/04/2020 20:13, Pszemol wrote:

> [...]
    > nim.
    > Oszust co zhakowal strone nie bedzie mogl mi auta pokazac.

    Wtedy nastepuje druga czesc o naglej potrzebie wyjazdu sprzedajacego,
    jego chorobie i tajemniczej lawecie, ktora przywiezie ci to auto pod dom
    i da na dwa dni to przetestowania. Wszystko za przedplate w wysokosci
    np. 300 erło.