  • 1. Data: 2014-11-21 19:36:25
    Temat: NTG OT I wogóle prywata - alternetywne zastosowanie dla rurki
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Mam problem pracuje w firmie która ma na stanie
    kilkanaście tysięcy metrów różnych rurek:
    http://tiny.pl/qv39h
    Grubość od 4 do 16 mm
    grubość ścianki 1 lub 2 mm.
    Rurki można zakopać lub umieścić w budynku.
    Najkrótszy odcinek 1500 m.

    Stosuje się to jako rury osłonowe dla światłowodów.

    Do czego to jeszcze komuś może być potrzebne?

  • 2. Data: 2014-11-21 21:03:01
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-11-21 o 19:36, Bolko pisze:
> [...]
    > Najkrótszy odcinek 1500 m.
    >
    > Stosuje się to jako rury osłonowe dla światłowodów.
    >
    > Do czego to jeszcze komuś może być potrzebne?

    A wiadomo co to za tworzywo ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2014-11-22 07:55:32
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 21 listopada 2014 21:03:00 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

    > A wiadomo co to za tworzywo ?
    >
    > --
    > P. Jankisz
    > O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    > tylu idiotów" Stanisław Lem
    zapomniałem
    hdpe i rhdpe

  • 4. Data: 2014-11-22 08:02:51
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-11-22 o 07:55, s...@g...com pisze:

    > hdpe i rhdpe

    Pewnie ktoś by się połakomił na granulat, ale nie mam pojęcia czy to
    opłacalne.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2014-11-22 13:26:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Nov 2014 08:02:51 +0100, PeJot napisał(a):

    > Pewnie ktoś by się połakomił na granulat, ale nie mam pojęcia czy to
    > opłacalne.

    Cementowni pewnie wszystko jedno - jesli tylko chloru czy innych
    dziwnych pierwiastkow nie zawiera, to paliwo chetnie przyjma :-)

    J.