  • 1. Data: 2018-09-05 13:17:31
    Temat: NVidia Quadro FX 3800M, a wyjscie audio (DP)
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Znamy problemy z kabelkologią DispalyPort, ale łączę wyjście DP lapka z wejsciem DP
    monitora (Eizo FlexScan z wbudowanymi głośnikami) i dźwiek nadal leci z głosników
    lapka, a nie z monitora.
    Pytanie:
    Czy w menedżerze urzadzeń (Win 7) pod 'Karty graficzne' lub pod 'Kontrolery dźwięku i
    wideo' powinna się pojawić osobna pozycja o wyjściu cyfrowym DP?
    U mnie w 'kontrolerach dźwięku' widać 'IDT High Definition Audio CODEC' lecz myśle,
    że dotyczy on tylko wyjścia na głośniki lapka.
    Przykładowo przy grafice zintegrowanej powinien się jeszcze pojawić sterownik dźwięku
    Intel, ale u mnie nie ma grafy zintegrowanej.
    A może to monitor FlexScan EV2455 nie wpuszcza dźwięku po DP? Po HDMI wpuszcza.

  • 2. Data: 2018-09-05 14:22:32
    Temat: Re: NVidia Quadro FX 3800M, a wyjscie audio (DP)
    Od: ń <ń@ń.ń>

    W Win 7 w Panelu sterowania NVIDIA, monitor EV2455 widać (w DisplayPort 1).
    Natomiast po wejsciu w opcje panelu sterowania nVidia: Wyświetlanie -> Skonfiguruj
    cyfrowe audio -> Potwierdź monitory, które będą wyświetlane jako urządzenia audio w
    ustawieniach dźwięku w systemie Windows -> Quadro FX 3800M -> DisplayPort 1: Brak
    monitora z możliwościa obsługi dźwięku.
    Kabel DP-DP nowy, wyjście z lapka oznaczone jako DP++ czyli dwa plusiki (double
    link), wejście w EIZO EV2455 oznaczone jako DP (nie widać plusików).

    -----

  • 3. Data: 2018-09-19 08:08:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-09-05 o 13:17, ń pisze:

    > A może to monitor FlexScan EV2455 nie wpuszcza dźwięku po DP? Po HDMI wpuszcza.

    U mnie EV2450 przyjmuje dźwięk po DP i odtwarza go przez wbudowane głośniki.

  • 4. Data: 2018-09-19 08:57:05
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Dzięki. Jaką masz kartę graficzną?
    Inna sprawa, że głośniki w EIZO są statystyczne, gorsze od najgorszego lapka ;-)

    -----

  • 5. Data: 2018-09-19 09:50:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-09-19 o 08:57, ń pisze:
    > Dzięki. Jaką masz kartę graficzną?
    > Inna sprawa, że głośniki w EIZO są statystyczne, gorsze od najgorszego lapka ;-)
    >

    > -----

    Kartę graficzną mam zintegrowaną Intel.

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: