  • 1. Data: 2018-06-11 13:05:08
    Temat: Na Polaka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Zaslyszane w radiu - Ukraincy maja mniejsze oplaty, jesli auto
    zarejestrowane w Polsce i ma unijnego wspolwlasciciela.

    Wiec rekordzista przygraniczny ma juz 3500 aut na wspolwlasnosc :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-06-11 14:30:11
    Temat: Re: Na Polaka
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2018 13:05:12 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Zaslyszane w radiu - Ukraincy maja mniejsze oplaty, jesli auto
    > zarejestrowane w Polsce i ma unijnego wspolwlasciciela.
    >
    > Wiec rekordzista przygraniczny ma juz 3500 aut na wspolwlasnosc :-)

    Pisałem o tym jakiś czas temu. Gadałem z Ukraińcami co po sąsiedzku dom budowali i
    mówili mi że u nich opłaty koszmarnie drogie więc rejestrują "na Polaka" tyle tylko
    ze bodajże raz w miesiącu musza tym autem granice przekroczyć bo jak nie to wysoka
    kara.