  • 1. Data: 2016-05-06 09:40:04
    Temat: Na co szła kasa z fotoradarów
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Przez lata, kosztem kierowców, nabijali mandatami z fotoradarów budżet
    rządom PO-PSL, a na odchodne... wypełnili własne kieszenie. Byli szefowie
    Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego wypłacili sobie na pożegnanie
    wysokie premie. Sprawą interesuje się CBA.
    Jak opisuje ,,Fakt", na ślad dziwnych nagród, wypłaconych na początku
    tego roku, czyli w ostatnich dniach urzędowania poprzedniego
    kierownictwa GITD, wpadli audytorzy z Ministerstwa Infrastruktury.
    Szef GITD [gen. Tomasz Połeć] podpisał wniosek o ekstra pieniądze dla
    siebie i ścisłego kierownictwa za udział w projekcie bliźniaczej
    współpracy (tzw. twinningu) z Turcją. Sam Połeć zgarnął 81 tys. zł
    brutto, jego zastępca 69 tys. Premie dostało też dwoje dyrektorów -
    jeden 74 tys., drugi - 54 tys. zł -- informuje gazeta.
    Według audytorów, uczestnicy projektu, traktowali wyjazdy do Turcji jak
    wycieczki. Natomiast sprawa nagród, jak zaznacza ,,Fakt", okazała się
    mocno podejrzana. Okazało się m.in. się, że pieniądze na nagrody
    wypłacono z funduszu projektu ,,ukraińskiego", bo w ,,tureckim" zabrakło
    środków.
    Dlatego audytorzy skierowali sprawę do CBA, które w tej chwili zajmuje
    się aferą. To niemal pewne, że generałowi sprawa ta nie ujdzie na sucho.
    Według nieoficjalnych informacji może zakończyć się prokuratorskimi
    zarzutami -- twierdzi ,,Fakt".
    Jak widać, rządzący na rozmaitych stanowiskach nie odchodzili po ośmiu
    latach z pustymi rękami.

    T.

    Ps. W obronie tejże demokracji odbędzie się demonstracja 7 maja.

  • 2. Data: 2016-05-06 10:05:10
    Temat: Re: Na co szła kasa z fotoradarów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 May 2016 09:40:04 +0200, T. napisał(a):
    > Przez lata, kosztem kierowców, nabijali mandatami z fotoradarów budżet
    > rządom PO-PSL,

    Raczej gminom.

> [...]

    > mocno podejrzana. Okazało się m.in. się, że pieniądze na nagrody
    > wypłacono z funduszu projektu ,,ukraińskiego", bo w ,,tureckim" zabrakło

    Normalna praktyka chyba - za dobry projekt nalezy sie nagroda, a
    srodki bierze sie z tego budzetu, gdzie sa :-)
    Za to z ukrainski nie wyplacono nagrody :-)

> [...]
    > się aferą. To niemal pewne, że generałowi sprawa ta nie ujdzie na sucho.
    > Według nieoficjalnych informacji może zakończyć się prokuratorskimi

    W Fakcie niet faktow ... ale Ziobro szaleje, to moze i wyjdzie :-)

    > Jak widać, rządzący na rozmaitych stanowiskach nie odchodzili po ośmiu
    > latach z pustymi rękami.

    80 tys, coz to jest. Pan general to myslisz jaka mial miesieczna
    pensje ? Ponizej 20 chyba nie schodzil ... choc jesli Prezydent
    dostaje 12 ...

    Zobaczysz za 4 lata, jak sie nagrodza za dobra prace :-)

    No ale ... system motywacyjny powinien byc, a nie "czy sie stoi czy
    sie lezy 15 tys sie nalezy" :-)

    P.S. Jesli chodzi o fotoradary ITD ... to mam wrazenie, ze ktos je
    sabotowal i to na wszystkich szczeblach. Ale chetnie mu za to nagrode
    dam, szczegolnie ze nie z moich pieniedzy :-)

    PPS. Poza tym - jak widac to nie z FR poszla na to forsa :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-05-06 18:42:10
    Od: Witak <d...@g...com>

    hehehheehhe

  • 4. Data: 2016-05-06 19:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > latach z pustymi rękami.
    >
    > T.
    >
    > Ps. W obronie tejże demokracji odbędzie się demonstracja 7 maja.

    Nie kolego, nie w tej...

    Czekam na informacje, szybki, jawny proces bez zbednego telewizyjnego szoł
    vide ten pan juz nigdy nikogo nie zabije i wysoką kare - zobaczymy na co
    zamienilismy imposibilizm...

  • 5. Data: 2016-05-07 10:05:45
    Temat: Re: Brońmy pozycji Polski w Unii Europejskiej.
    Od: "Vickol" <f...@o...ot>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > aferą. To niemal pewne, że generałowi sprawa ta nie ujdzie na sucho.
    > Według nieoficjalnych informacji może zakończyć się prokuratorskimi

    Po to są prokuratorzy i sądy. Niech działają.

    > Ps. W obronie tejże demokracji odbędzie się demonstracja 7 maja.

    Zrobili ci wodę z mózgu.
    W demonstracji 7 maja
    Brońmy pozycji Polski w Unii Europejskiej.

    7 maja godz. 13.00 -15.45 Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Al.Ujazdowskie
    1/3
    Komitet Obrony Demokracji zaprasza na Marsz ,,Jesteśmy I będziemy w Europie
    ,,. Zaczynamy o 13:00 pod KPRM, Al. Ujazdowskie 1/3.

    http://www.ruchkod.pl/jestesmy-i-bedziemy-w-europie-
    wielki-marsz-kod-u-i-opozycji/

  • 6. Data: 2016-05-07 14:18:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.05.2016 o 09:40, T. pisze:
> [...]
    > Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego wypłacili sobie na pożegnanie

    A ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości, na co idą w dużej części WSZYSTKIE
    środki zagrabione od społeczeństwa?
    Najlepszy przykład - śmieci, od czasu gdy zarządzają nimi urzędnicy jest
    dwa razy drożej, wywóz kuleje, zwłaszcza oidpadów problemowych na
    osiedlach, a i tak związkowi gminnemu nie wystarcza i ma sporą dziurę w
    budżecie.

  • 7. Data: 2016-05-07 14:31:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-07 o 14:18, Cavallino pisze:
> [...]
    > dwa razy drożej, wywóz kuleje, zwłaszcza oidpadów problemowych na
    > osiedlach, a i tak związkowi gminnemu nie wystarcza i ma sporą dziurę w

    Święte słowa. Co niedziela śmietniki przepełnione a koszty 2 x wyższe.
    Taki był porządek na osiedlu przed dorwaniem się popaprańców do
    śmieciowego tortu :-)

  • 8. Data: 2016-05-07 20:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Witak d...@g...com ...

    > hehehheehhe

    ze co?

  • 9. Data: 2016-05-07 20:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > dwa razy drożej, wywóz kuleje, zwłaszcza oidpadów problemowych na
    > osiedlach, a i tak związkowi gminnemu nie wystarcza i ma sporą dziurę w

    Ja widze tez plusy - wywóz smieci zielonych, ktorego wczesniej nie było,
    bezproblemowy wywóz całych smieci a nie tylko kosz i nic ponad to.

    Mowisz ze ceny wzrosły dwukrotnie? W Poznaniu?

  • 10. Data: 2016-05-08 16:29:46
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-05-07 o 20:00, Budzik pisze:
> [...]
    > bezproblemowy wywóz całych smieci a nie tylko kosz i nic ponad to.
    >
    > Mowisz ze ceny wzrosły dwukrotnie? W Poznaniu?

    W bielsku ponad trzykrotnie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K