  • 1. Data: 2013-12-18 03:53:21
    Temat: Na co wymienię wysłużonego Powershot G9?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Witam, uszkodziłem obiektyw w swoim kompakcie Canona
    i teraz mam dylemat - naprawiać czy kupić coś nowego...
    Szkoda mi wydawać >300zł na naprawę - wolę kupić coś nowszego.

    Głównie chodzi mi o jasnośc obiektywu... Robię fotki w czasie
    nurkowania, gdzie światła mało i nie używa się statywu ;-)

    Przydałby się też jak najkrótszy obiektyw (G9 ma >35mm
    i to w nurkowaniu jest za długa ogniskowa!).

    Konieczna jest możliwość kręcenia filmów, conajmniej 720p,
    i przy kręceniu możliwość zmiany ogniskowej obiektywu
    i korekcja automatyczna ostrości i warunków ekspozycji
    ale to chyba dzisiejsze kompakty mają w standardzie...

    Fajnie byłoby aby producent udostępniał niedrogą obudowę
    podwodną (tak jak Canon do G9 za $160) ale nie jest to
    warunek niezbędny...

    Budżet - powiedzmy orientacyjnie $500/1500zł.
    Czy możecie coś doradzić?

  • 2. Data: 2013-12-18 20:48:01
    Temat: Re: Na co wymienię wysłużonego Powershot G9?
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-12-18 03:53, Pszemol pisze:
    > Witam, uszkodziłem obiektyw w swoim kompakcie Canona
    NTG. Tutaj nie piszemy o aparatach.
    > Czy możecie coś doradzić?
    Tak:) wypierdalaj