  • 1. Data: 2018-01-25 00:24:48
    Temat: Na niebie dojdzie do niesamowitego zjawiska
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Jak głosi niniejszy artykuł:

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technik
    a/na-niebie-dojdzie-do-niesamowitego-zjawiska-każdy-
    będzie-mógł-to-zobaczyć/ar-AAv7HMl?ocid=spartanntp

    "Specjaliści od obserwacji nieba podkreślają, że każdy może zobaczyć to
    niezwykłe zjawisko na własne oczy."

    Moje pytanie brzmi: jak to "niesamowite" i "niezwykłe" zjawisko
    zaobserwować mając do dyspozycji oczy, lornetkę, aparat fotograficzny?
    Czy w aparacie należy ustawić czas naświetlania na 30 dni? :-D Czy
    lornetka musi być szerokokątna by cały miesiąc było w niej widać? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-01-25 12:47:46
    Temat: Re: Na niebie dojdzie do niesamowitego zjawiska
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-25 00:24, Marek S wrote:

> [...]
    > Czy w aparacie należy ustawić czas naświetlania na 30 dni? :-D Czy
    > lornetka musi być szerokokątna by cały miesiąc było w niej widać? :-D

    Przeciez to jest zwyczajna obserwacja nieco "wiekszego" ksiezyca,
    tyle ze jest to druga pelnia w ciagu jednego miesiaca.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2018-01-25 13:50:35
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 25-01-2018 o 12:47, elmer radi radisson pisze:

    > Przeciez to jest zwyczajna obserwacja nieco "wiekszego" ksiezyca,
    > tyle ze jest to druga pelnia w ciagu jednego miesiaca.

    Autor napisał, że "każdy będzie mógł zobaczyć to niezwykłe zjawisko na
    własne oczy" nawiązując do tego iż jest to druga w danym miesiącu
    pełnia. No więc dlatego pytam w jaki sposób zobaczyć drugą pełnię? Stanę
    nad brzegiem morza o wschodzie księżyca i co? Jak mam dostrzec tą
    niezwykłość? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2018-01-26 11:56:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-01-25 13:50, Marek S wrote:

> [...]
    > pełnia. No więc dlatego pytam w jaki sposób zobaczyć drugą pełnię? Stanę
    > nad brzegiem morza o wschodzie księżyca i co? Jak mam dostrzec tą

    I to jest serio rozterka tak grubej kategorii, ze az trzeba ja umiescic
    na grupie o fotografii? ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2018-01-26 14:28:47
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 26-01-2018 o 11:56, elmer radi radisson pisze:

    > I to jest serio rozterka tak grubej kategorii, ze az trzeba ja umiescic
    > na grupie o fotografii? ;)

    Odrobina pośmiewiska z bredzeń dziennikarzy zawsze służy zdrowiu :-)

    Warto byłoby rozpisać konkurs na nazwę tej kategorii newsów. "Fake news"
    to nie jest. Może "fuck news"? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2018-01-27 12:16:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-01-25 o 00:24, Marek S pisze:
    > "Specjaliści od obserwacji nieba podkreślają, że każdy może zobaczyć to
    > niezwykłe zjawisko na własne oczy."

    Ktoś wie jak to jest zobaczyć zjawisko na nie własne (np. sąsiada) oczy?

    --
    Irokez

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 7. Data: 2018-01-27 13:46:10
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 27-01-2018 o 12:16, Irokez pisze:

    > Ktoś wie jak to jest zobaczyć zjawisko na nie własne (np. sąsiada) oczy?

    Proste!
    Jedno własne oko umieszczasz na statywie 1go stycznia, drugie - 30go
    stycznia i zachwycasz się "tym niesamowitym zjawiskiem" :-D A oczy
    sąsiadów przydadzą się wyłącznie do jednoczesnego zaobserwowania
    pozostałych pełni w roku :-D

    Chyba jakoś tak dziennikarze sugerują zrobić :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2018-01-28 02:03:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-27 o 12:16, Irokez pisze:

    > Ktoś wie jak to jest zobaczyć zjawisko na nie własne (np. sąsiada) oczy?

    Jest taki smog, że nic nie zobaczysz.Mleczna, gęsta "mgła"
    dzisiaj jest już od ok, 17-stej.

    --
    animka