  • 1. Data: 2018-08-10 11:05:50
    Temat: Nadajnik/wzmacniacz 1:1 video
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Szukam jakiegoś gotowca który będzie w stanie odebrać sygnał video VGA,
    i wyemitować go po drugiej stronie(tylko analogowe VGA). Wzmocnienie
    1:1, chodzi tylko o to aby rozdzielić go do dwoch odbiorników
    jednoczesnie i zrobić po drodze mała sztuczkę. Sam sobie obciążę linię
    50Ohm na wejściu, chodzi tylko o coś co jest szybkie i wepchnie mi na
    wyjście od razu prawidłowy sygnał wprost do RGB kabla VGA.

    Jest jakiś wygodny (w sensie lutowany bez wysiłku) zestaw 3 wzmacniaczy
    tego typu w jednej obudowie który kupie na każdym rogu ulicy?

  • 2. Data: 2018-08-10 11:44:41
    Temat: Re: Nadajnik/wzmacniacz 1:1 video
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/10/2018 1:08 PM, cezar wrote:
    > VGA splitter?

    Nie, ja musze coś nietypowego zrobić z sygnałem po drodze.

    Innymi słowy musze go prawidłowo odebrać, a nastepnie powtornie nadać i
    to na dwa kanały jednocześnie.

  • 3. Data: 2018-08-10 13:08:55
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 10/08/18 10:05, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >
    > Jest jakiś wygodny (w sensie lutowany bez wysiłku) zestaw 3 wzmacniaczy
    > tego typu w jednej obudowie który kupie na każdym rogu ulicy?

    https://allegro.pl/splitter-rozdzielacz-vga-1-x-2-mo
    nitory-fullhd-wwa-i6913567837.html

  • 4. Data: 2018-08-10 14:36:16
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 10.08.2018 o 11:05, Sebastian Biały pisze:
> [...]
    >
    > Jest jakiś wygodny (w sensie lutowany bez wysiłku) zestaw 3 wzmacniaczy
    > tego typu w jednej obudowie który kupie na każdym rogu ulicy?

    A jakie pasmo/rozdzielczość to ma przenosić?

  • 5. Data: 2018-08-10 14:36:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/10/2018 2:36 PM, Zbych wrote:
    > A jakie pasmo/rozdzielczość to ma przenosić?

    1024 bedzie aż nadto.

  • 6. Data: 2018-08-10 14:43:59
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 10.08.2018 o 14:36, Sebastian Biały pisze:

    > 1024 bedzie aż nadto.

    Bez odświeżania to trochę mało informacji, ale popatrz co ma farnell w
    dziale wzmacniacze wideo:

    http://pl.farnell.com/w/c/polprzewodniki-uklady-scal
    one/wzmacniacze-i-komparatory/wzmacniacze-wideo?licz
    ba-wzmacniaczy=3wzmacniacze-y&range=inc-in-stock|exc
    -delivery-surcharge&sort=P_PRICE

  • 7. Data: 2018-08-10 15:12:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/10/2018 2:43 PM, Zbych wrote:
    > Bez odświeżania to trochę mało informacji

    Normalne, 60Hz.

    > , ale popatrz co ma farnell w
    > dziale wzmacniacze wideo:

    Już tam oglądałem, dopytuje co jest popularne a nie co jest ;) Może się
    z tego zrobi pewnego dnia open hardware i fajnie jak by było dostepne w
    mięsnym na rogu.

  • 8. Data: 2018-08-10 15:48:52
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    > kupie na każdym rogu ulicy?

    Tyle piesków chodzi sobie, że i kup sporo...

    Coment: czyżbyś Sebastianie dołączył do "klanu ie, ie"? (zamiast ę)

  • 9. Data: 2018-08-10 16:10:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/10/2018 3:48 PM, BaSk wrote:
    > Coment: czyżbyś Sebastianie dołączył do "klanu ie, ie"? (zamiast ę)

    Dołączylem jakieś 20 lat temu do klanu ludzi mających niewygodne klawiatury.

  • 10. Data: 2018-08-10 17:40:40
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 10.08.2018 o 15:12, Sebastian Biały pisze:

    > Normalne, 60Hz.

    > Już tam oglądałem, dopytuje co jest popularne a nie co jest ;) Może się
    > z tego zrobi pewnego dnia open hardware i fajnie jak by było dostepne w
    > mięsnym na rogu.

    I myślisz że ktoś będzie łaził za tym po sklepach zamiast zamówić jak
    człowiek wysyłkowo?