  • 11. Data: 2019-11-09 13:40:30
    Temat: Re: Nadgorliwość gorsza od faszyzmu.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wymagaj od alkoholika zeby pisal zrozumiale. Cudem może być jak będzie pisał
    belkotliwie. Na dodatek pisze ta ręka co konia wali. Ja się brzydzę go czytać.

  • 12. Data: 2019-11-10 12:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > My tak tu gadu, gadu, pierdu, pierdu o pieszych, ale ostatnio coraz
    > więcej zauważam sytuacji nadgorliwej uprzejmości na drogach,
    > blokowania ruchu aby kogoś wpuścić z podporządkowanej.

    Bo jak rozmawiasz z ludzmi o płynnej jezdzie to najczesciej kojarzy im
    sie to z woda płynącą w kiblu... Wpuszczac sie trzeba ale madrze.
    Przykładowo pojazd chcacy skrecic w lewo i blokujacy cały pas ruchu w
    jedna strone.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 13. Data: 2019-11-12 21:53:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-09 00:29, Shrek wrote:

    > Ściana tekstu. Mógłbyś spróbować opisać w trzech zdaniach?

    Ala ma kota

  • 14. Data: 2019-11-12 21:56:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-08 13:21, Uzytkownik wrote:

    > Czy też macie takie odczucia, że to zjawisko się zbytnio nasiliło w
    > ostatnich kilku latach?

    Ale nie wiem czy jest istotnie problemem. MZ raczej nie