  • 1. Data: 2018-08-08 13:53:52
    Temat: Nagar w silniku.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W mazdzie 6 od jakiegoś czasu jeden wtrysk nie pracuje prawidłowo i "leje".
    Czyli tworzy się nagar jak powiedział pan gazownik.
    Ale tłumacze sobie że auto 95% jeżdzi po autostradzie wiec warunków na robienie
    nagaru nie ma.
    Natomiast od tygodnia zauważyłem że paliwa zaczyna ubywać zauważalnie.

    Chętnie bym pojechał do serwisu tylko że te bardziej polecane nie mają
    terminów w sierpniu.
    A auto kupiłem po to żeby jeździło.

  • 2. Data: 2018-08-08 15:11:48
    Temat: Re: Nagar w silniku.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-08-08 o 13:53, Bolko pisze:
> [...]
    > Natomiast od tygodnia zauważyłem że paliwa zaczyna ubywać zauważalnie.
    >
    > Chętnie bym pojechał do serwisu tylko że te bardziej polecane nie mają

    To Japończyki tez się psują?

  • 3. Data: 2018-08-08 18:56:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 8 Aug 2018 04:53:52 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

> [...]
    > Natomiast od tygodnia zauważyłem że paliwa zaczyna ubywać zauważalnie.
    >
    > Chętnie bym pojechał do serwisu tylko że te bardziej polecane nie mają

    Jak zamiast naprawić, wolisz rzeźbić, to możesz sobie wyłącznik pompy
    benzyny zrobić, to Ci przestanie lać (chyba że to jakiś wtrysk bezpośredni)
    :)

    Ale ja to bym jednak naprawił.
    Ile taki wtryskiwacz kosztuje?

  • 4. Data: 2018-08-08 20:12:58
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2018 18:56:51 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Jak zamiast naprawić, wolisz rzeźbić, to możesz sobie wyłącznik pompy
    > benzyny zrobić, to Ci przestanie lać (chyba że to jakiś wtrysk bezpośredni)
> [...]

    Ja chce naprawić.
    Impreza kosztuje 450 zł.
    Tylko że nie mam kiedy tego zrobić bo do panów gazowników muszę
    się umówić z dwu tygoniowym terminem a jak szef powie że trzeba
    to robie a nie robię z autem

  • 5. Data: 2018-08-08 20:21:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 08.08.2018 o 20:12, Bolko pisze:
> [...]
    > Tylko że nie mam kiedy tego zrobić bo do panów gazowników muszę
    > się umówić z dwu tygoniowym terminem a jak szef powie że trzeba

    Zaraz, to Ty piszesz o listwie wtryskowej gazu a nie benzynie? To to
    żadna filozofia, jedź do kogokolwiek kto ma wolny termin. Wymieni na
    taką samą listwę, przełoży dysze i:
    a) nie masz turbo - puści automatyczną kalibrację na komputerze i będzie
    działać
    b) masz turbo - puści automatyczną kalibrację...i też da się jeździć
    spokojnie przez ten tydzień czy dwa aż ktoś bardziej kumaty się z Tobą
    przejedzie i ustawi mapę

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2018-08-08 20:31:06
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2018 20:21:45 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Zaraz, to Ty piszesz o listwie wtryskowej gazu a nie benzynie?

    TAK

> [...]
    > taką samą listwę, przełoży dysze i:
    > a) nie masz turbo - puści automatyczną kalibrację na komputerze i będzie

    rozmawiałem z kilkoma i wszyscy są zarobieni i trzeba się umówić na wrzesień

  • 7. Data: 2018-08-08 20:46:06
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 8 sierpnia 2018 08:11:42 UTC-5 użytkownik t-1 napisał:

    > To Japończyki tez się psują?

    Wg slow pewnego pana w sklepie z czesciami:
    "nie wiem jak to robia ale auto jezdzi bezawarynie 300kkm a potem nagle wszystko w
    proch leci"

  • 8. Data: 2018-08-09 22:06:12
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > Czyli tworzy się nagar jak powiedział pan gazownik.
    > Ale tłumacze sobie że auto 95% jeżdzi po autostradzie wiec warunków na robienie

    Powstawanie nagaru to najmniejszy problem.
    Sterownik silnika widząc odczyty z lambdy zalanej gazem zubaża korektę
    (skrajnie do 25%) i teraz wstawiasz mu ognia po trasie i 3 pozostałe
    cylindry dostają o 25% paliwa za mało zgadnij co mu się może stać ;)

    Lewis