  • 1. Data: 2019-12-02 13:47:51
    Temat: Nagonka na kierujących
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    [1] Wypadki 2018:

    "Najechanie na pieszego
    wypadki zabici ranni
    7242 792 6800"

    "Przyczyny wypadków spowodowanych przez pieszych
    wypadki zabici ranni
    2119 348 1814"

    Prawie połowa zabitych pieszych z ich winy...

    Ale specjalnie dla nieuka japnizera to około 43%

    "Nieostrożne wejście na jezdnię
    wypadki zabici ranni
    przed jadącym poj. 1272 162 1138"

    I znowu, nieco połowa zabitych pieszych to lemingi idące na śmierć.
    W jaki sposób te lemingi ustawą zostaną zabezpieczeni?

    Dla japanizera blisko 47%

    Przeniesienie odpowiedzialności ustawowej na kierujących nijak nie spowoduje
    zwiekszenia IQ u lemingów (i japanizera) idących na śmierć z własnej i
    nieprzymuszonej woli.

    Ot statystyki się zmienią, i to nie wszystkie...

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2019-12-02 16:20:57
    Temat: Re: Nagonka na kierujących
    Od: s...@g...com

    On Monday, 2 December 2019 06:47:52 UTC-6, TomN wrote:
> [...]
    > nieprzymuszonej woli.
    >
    > Ot statystyki się zmienią, i to nie wszystkie...

    W innym niusie to ponoc 10%.

    w statsach z 2018 bylo podobnie jak piszesz. Mam wrazenie ze ktos robi niusy z dupy i
    potem mity sie tworza...

  • 3. Data: 2019-12-02 21:38:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://preczzsegregacja.tk/ :-)