  • 1. Data: 2019-04-11 15:38:33
    Temat: Nagrania VLF
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Mam dość ważne pytanie. Czy ktoś z was dysponuje nagraniami większego
    kawałka spektrum VLF, na którym dostępne byłyby najważniejsze stacje
    nadające w tym paśmie, np. nawigacja Alpha?

  • 2. Data: 2019-04-11 20:40:28
    Temat: Re: Nagrania VLF
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-04-11 15:38, Atlantis wrote:
    > Mam dość ważne pytanie. Czy ktoś z was dysponuje nagraniami większego
    > kawałka spektrum VLF, na którym dostępne byłyby najważniejsze stacje
    > nadające w tym paśmie, np. nawigacja Alpha?

    Ten nie pasi?
    http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/
    //'zoom in', pare razy, aż sie pokażą nazwy stacji.

  • 3. Data: 2019-04-12 11:35:04
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Atlantis <m...@w...pl> wrote:

    > Mam dość ważne pytanie. Czy ktoś z was dysponuje nagraniami większego
    > kawałka spektrum VLF, na którym dostępne byłyby najważniejsze stacje
    > nadające w tym paśmie, np. nawigacja Alpha?

    Ja nie, ale temat od dawna mnie ciekawi. Przymierzasz się do odbioru (lub
    nadawania) w VLF?

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

Wzory dokumentów