  • 1. Data: 2011-10-08 07:19:48
    Temat: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Witam.
    Co prawda, niedawno byl podobny temat dotyczacy nagrywania rozmów na
    telefonach z Symbianem.
    Mnie jednak interesuje bardziej strona sprzetowa telefonów, poniewaz
    spotkalem sie, ze z niektórymi modelami telefonów byly problemy glównie
    starsze modele HTC smortfony.
    Dlatego tez pytam na jakich modelach telefonów uzywacie programów do
    nagrywania rozmów?
    Interesuja mnie glównie smartfony np. Nokie N8, E7, X7, Motorola Defy, cala
    rodzina HTC itp.

  • 2. Data: 2015-01-13 22:31:03
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: n...@g...com

    W dniu sobota, 8 października 2011 09:19:48 UTC+2 użytkownik janko walski napisał:
> [...]
    > nagrywania rozmów?
    > Interesuja mnie glównie smartfony np. Nokie N8, E7, X7, Motorola Defy, cala

    Tu jest uniwersalne rozwiązanie: http://xn--nagrywanie-rozmw-telefonicznych-u9c.netin
    vest.pl/