  • 1. Data: 2018-03-08 11:21:33
    Temat: Nagrywanie w DE
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=nO7a9eCVACQ

    to tak w temacie ze jest zabronione :-) zamazuje tylko grzesznikow a trzeba przyznac
    ze troche ich jest

  • 2. Data: 2018-03-09 22:00:11
    Temat: Re: Nagrywanie w DE
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-08 o 11:21, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=nO7a9eCVACQ
    >
    > to tak w temacie ze jest zabronione :-) zamazuje tylko grzesznikow a trzeba
    przyznac ze troche ich jest

    Te grzeszki jakieś takie lajtowe, w porównaniu z codziennością na
    polskich drogach.

  • 3. Data: 2018-03-09 23:11:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 9 Mar 2018 22:00:11 +0100, Poldek napisał(a):

    > Te grzeszki jakieś takie lajtowe, w porównaniu z codziennością na
    > polskich drogach.

    Niemcy oglądają "polskie drogi" tak jak my oglądamy rosyjskie :)

  • 4. Data: 2018-03-10 16:01:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2018 23:11:06 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Niemcy oglądają "polskie drogi" tak jak my oglądamy rosyjskie :)

    Pewnie tak.

    Ale ten film to z ich drog :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-04-27 22:36:58
    Od: Mark <y...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 11:21:35 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=nO7a9eCVACQ
    >
    > to tak w temacie ze jest zabronione :-) zamazuje tylko grzesznikow a trzeba
    przyznac ze troche ich jest

    Bajasz waść, chyba, że coś się zmieniło.
    Kontrola ( TIR)- wyrywkowa- przed Pommelen, miło, sympatycznie- a ten rejon przy tej
    granicy- zazwyczaj w tym rejonie nie jest miło.......
    Tyle, ze ja podchodzę do takich kontroli normalnie- to ich praca, a ja jestem tam w
    gościach
    i dukam po niemiecku... Przy okazji kontroli- pytam o kamere- nie ma problemu- moge
    nagrywać, sa na słuzbie..........
    Austria- to inna melodia. I oczywiście kamera na granicach- tam nie wolno
    Jeśli coś się zmieniło- zwracam honor..

    Pzdr

    Marko
    (aktualnie w Afryce )