  • 11. Data: 2017-07-24 08:20:55
    Temat: Re: Nagrywanie z UPC na HD w telewizorze
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Już dwa razy w Samsungach wymieniali mi płyty główne, po których to wymianach
    wszystkie nagrane programy poszły się j...ć :-(
    To mnie powstrzymało przed modułem CI+ do tego TV.
    Do nagrywania poszukałbym zewnętrznego tunera z gniazdem na moduły CI+.
    Swoją drogą miło będzie, jeżeli ktoś poleci konkretny tuner.

    -----

  • 12. Data: 2017-07-25 14:47:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-24 o 08:20, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Do nagrywania poszukałbym zewnętrznego tunera z gniazdem na moduły CI+.
    > Swoją drogą miło będzie, jeżeli ktoś poleci konkretny tuner.

    Nie da się w obecnych czasach (albo nawet nie warto) nagrywać w celu
    archiwizacji na czymś innym niż komputer.
    To poje... rozumienie prawa autorskiego prowadzi do łamania podstawowych
    wolności obywatelskich.
    Zmienisz urządzenie (czy ulegnie awarii) i pozamiatane.
    Nowy dekoder od UPC - to samo.
    Nie dajmy się, walczmy.
    Przecież w Polsce jest karalne nieuprawnione rozpowszechnianie a nie
    posiadanie nagrań i oglądanie na czym się chce tego za co się zapłaciło.

  • 13. Data: 2017-07-26 21:51:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 25 Jul 2017 14:47:09 +0200, z <...@...pl> wrote:
    > Nie dajmy się, walczmy.

    Niby jak?
    Od 20 lat apeluję by NIE kupować czegokolwiek, co owe wolności nam
    ogranicza.
    To jest jedynie skuteczna broń przed takimi produktami.

    --
    Marek