  • 1. Data: 2016-12-10 17:58:03
    Temat: Nagrywarka
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Czy były kiedykolwiek lub są produkowane nagrywarki z tunerem MPEG,
    czyli takiej na której można nagrywać programy m.in. w DVB-T?

  • 2. Data: 2016-12-10 18:56:30
    Temat: Re: Nagrywarka
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.12.2016 o 17:58, Trybun pisze:
    > Czy były kiedykolwiek lub są produkowane nagrywarki z tunerem MPEG,
    > czyli takiej na której można nagrywać programy m.in. w DVB-T?
    tak. ja mam takową, tylko ze mpeg2, więc w Polsce raczej nic nie
    nagrasz. podobno Niemcy nadają w mpeg2.

    ToMasz

    ps w środku jest dysk 3.5 cala - tak dla jasności - i nagrywarka nagrywa
    sygnał z gniazd chinch

  • 3. Data: 2016-12-10 19:15:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    > Czy były kiedykolwiek lub są produkowane nagrywarki z tunerem MPEG, czyli
    > takiej na której można nagrywać programy m.in. w DVB-T?

    Allegro twierdzi, że są produkowane:

    http://allegro.pl/nagrywarka-panasonic-dmr-bwt745-bl
    u-ray-4k-3d-wifi-i6635907920.html

    Trzeba tylko się doczytać, czy aby na pewno nagrywa na dyskach Blu-Ray.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2016-12-21 14:55:07
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-10 o 18:56, ToMasz pisze:
> [...]
    > nagrasz. podobno Niemcy nadają w mpeg2.
    >
    > ToMasz
    >
    > ps w środku jest dysk 3.5 cala - tak dla jasności - i nagrywarka

    Też mam taką na której nagrywam poprzez EURO za tunerem DVB-S/T. Ma to
    liczne wady, ot choćby to nie można nagrywać w FHD. Potrzebowałbym nawet
    niekoniecznie takiej z tunerem MPEG ale chociażby z samym wejściem HDMI.

  • 5. Data: 2016-12-21 14:55:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-10 o 19:15, yabba pisze:
> [...]
    u-ray-4k-3d-wifi-i6635907920.html

    > Trzeba tylko się doczytać, czy aby na pewno nagrywa na dyskach Blu-Ray.

    Jednak są, dzięki. A to czy nagrywa na Blu-Ray mało ważne. Nagrywane i
    tak będzie głównie na HDD.

    P.S. Trochę dziwna sprawa. Te modele w sprzedaży są dwa razy droższe niż
    w tej ofercie. Czyżby jakiś niedający się naprawić bubel?

  • 6. Data: 2016-12-22 08:53:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > samym wejściem HDMI.
    WEJŚCIEM? To zabronione. w sensie nie legalne.

    ToMasz

  • 7. Data: 2016-12-22 08:58:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.12.2016 o 14:55, Trybun pisze:

> [...]
    >
    > P.S. Trochę dziwna sprawa. Te modele w sprzedaży są dwa razy droższe niż
    > w tej ofercie. Czyżby jakiś niedający się naprawić bubel?

    wszystko zależy co i jak chcesz. Na 100% istnieją jakies tunery sat, z
    linuksem w środku, które umieją nagrać materiał hd. ale jak Ty im podasz
    hd z TV? nie wiem. HDMI ma chronić prawa autorskie, więc tym kablem
    będziesz miał ciężko. już jakiś czas temu ktoś pokazywał chińską
    nagrywarkę hdmi, ale o ile pamiętam, to hdmi przerabiało sygnał na
    "chinche" potem nagrywało obraz dupiatej jakości w rozdzielczości hd.
    czyli jakość dvd, zajętość blu ray. ale w nazwie jest hdmi i hd.
    jak masz mało nagrywania, sporadycznie, to zastanów się czy niedałoby
    się jakoś wyświetlić obrazu na PC. bo dzisiejszy PC da radę przechwycić
    ekran i zakodować w locie.
    ToMasz

  • 8. Data: 2016-12-23 01:29:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    u-ray-4k-3d-wifi-i6635907920.html

    > Jednak są, dzięki. A to czy nagrywa na Blu-Ray mało ważne. Nagrywane i tak
    > będzie głównie na HDD.

    To większość zewnętrznych tunerów DVB-T pozwala nagrywać na HDD. Również
    dużo telewizorów nagrywa na HDD, ale może być potem problem z przenośnością
    takiego materiału.

  • 9. Data: 2016-12-23 09:51:00
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-22 o 08:53, ToMasz pisze:
    > WEJŚCIEM? To zabronione. w sensie nie legalne.
    >
    > ToMasz

    Tak, z wejściem. To HDMI to jakiś szczególny patent że nie w każdym
    urządzeniu może być na wyposażeniu? W telefonach, tabletach czy
    komputerach nie ma żadnych ograniczeń..

  • 10. Data: 2016-12-23 09:52:27
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-22 o 08:58, ToMasz pisze:
> [...]
    > jak masz mało nagrywania, sporadycznie, to zastanów się czy niedałoby
    > się jakoś wyświetlić obrazu na PC. bo dzisiejszy PC da radę

    Tu już wszystko zależy od sprzętu do nagrywania - mogę nagrywać z anteny
    naziemnej, tunera DVB-t/s, albo z samego telewizora.

    No dobrze, ale czego dotyczą te prawa autorskie - samego sprzętu (HDMI)
    czy potencjalnie nagrywanego materiału w standardzie FHD?

    Prawdę pisząc, nie nagrywam wiele, ale chciałbym to maksymalnie
    uprościć, i mieć pewność że zapisany materiał dobrze się nagra. A to
    zdaje się na dzień dzisiejszy potrafi tylko jakiś super sprzęt, albo
    stacjonarna nagrywarka.