  • 1. Data: 2018-02-15 21:51:20
    Temat: Re: Najtrwalszy telefon
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:5a86b39b$0$571$65785112@news.neostrada.pl...
    > Pisalem niedawno o problemach z bateria do Siemensa S/ME45 ... a tu sie
    > okazuje, ze ciagle robia.
    > Nie Siemens, tylko Cameron Sino ... ale czyzby ludzie nadal tych telefonow
    > uzywali ?
    > To jakies 13 lat od zakonczenia produkcji telefonu.
    > Czyzby Siemens tak duzo tego opchnal w Chinach ?
    > O, robia jeszcze do C35 :-)

    Mam jeszcze C35. :-)

    neelix

  • 3. Data: 2018-02-16 12:56:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Feb 2018 11:34:02 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > sie okazuje, ze ciagle robia.
    > Nie Siemens, tylko Cameron Sino ... ale czyzby ludzie nadal tych
    > telefonow uzywali ?

    A to nie jest imitacja?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2018-02-16 13:45:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >A to nie jest imitacja?

    Wyglada na to, ze nie.

    Ale jaki sens mialoby robienie strony dla imitacji, gdyby tego nikt
    nie kupowal ?
    Tylko bezsensowna robota, skoro ludzie i tak nie zamowią :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-03-02 03:02:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a8895cc$0$593$65785112@news.neostrada.pl>,
    "neelix" <a...@w...pl> wrote:

    > Mam jeszcze C35. :-)

    A ja mam dwa ME45 i chetnie bym je przywrocil do zycia.
    Znaczy sie przeladowal firmware.
    Ale jak?
    --
    TA

  • 6. Data: 2018-03-02 08:24:01
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 02.03.2018 T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > A ja mam dwa ME45 i chetnie bym je przywrocil do zycia.
    > Znaczy sie przeladowal firmware.
    > Ale jak?

    Zwyczajnie, kabel serwisowy i soft (np. Freia).

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 7. Data: 2018-03-26 00:10:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p7au6h$39h$1@news.vectranet.pl>,
    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Zwyczajnie, kabel serwisowy i soft (np. Freia).

    A skad ten soft?
    To darmowe jest?
    --
    TA

  • 8. Data: 2018-03-26 08:33:01
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.03.2018 T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > A skad ten soft?
    > To darmowe jest?

    http://rtfm.killfile.pl/#nie_pytaj

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 9. Data: 2018-03-26 13:49:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > http://rtfm.killfile.pl/#nie_pytaj

    Nie przeceniaj możliwości kogoś, kto wycieczkę autokarową relacjonuje na
    grupie rowerowej, podobnie jak zdjęcia zabytków daje do oceny też na
    grupę o rowerach.
    Nie wszyscy mają IQ powyżej 50. ;)

    --
    Akarm