    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Nakrętka w szydzie drzwi
    Date: Mon, 23 Dec 2019 17:25:25 +0100

    Cześć.

    Jest sobie szyld z klamką skręcony dwiema śrubami.

    W środku jedna (zewnętrzna) strona szyldu ma wspawane śruby.

    Po drugiej stronie jest normalna śruba.

    Spotykają się w środku w nakrętce.

    Jak się nazywa taka nakrętka? Jest po prostu długa i nie ma zewnątrznego
    kształtu hex. Taka tulejka z gwintem.

    Zaznaczam że *NIE* chodzi mi o coś takiego:

    https://a.allegroimg.com/s360/0319e7/4867cd6b49b3bf8
    8a917efa46381

    U mnie nakrętka jest elementem w środku.

    Mogę znaleźć podobne pod hasłami "tulejka przelotowa Mx" albo "tuleja z
    gwinem wewnętrznym" ale tu chodzi o nazwę do skonsumowania przez
    człowieka w castoramie ;) Niestety dwie powyższe nie działają :D
    Spodziewam się że to ma jakąś specyficzną nazwę handlową ale nie mogę
    jej namierzyć. Istnieje jakieś slangowe określenie tej tulejki?