  • 1. Data: 2010-07-18 21:39:51
    Temat: Namiary na kempingi w Czarnogórze
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    Witam,

    Jeśli ktoś ma dobre wspomnienia i opinię, proszę o konkretne namiary na
    kempingi w Czarnogórze, z góry wielkie dzięki..

    pozdrawiam
    Sil

  • 2. Data: 2010-07-19 05:59:53
    Temat: Re: Namiary na kempingi w Czarnogórze
    Od: n...@s...com

    On Sun, 18 Jul 2010 23:39:51 +0200, Sil <m...@g...wytnijto.pl>
    wrote:

    >Witam,
    >
    >Jeśli ktoś ma dobre wspomnienia i opinię, proszę o konkretne namiary na
    >kempingi w Czarnogórze, z góry wielkie dzięki..

    Durmitor,
    http://maps.google.pl/maps?hl=pl&lr=&safe=off&client
    =firefox-a&channel=s&q=zabljak,+montenegro&ie=UTF8&h
    q=&hnear=%C5%BDabljak,+Czarnog%C3%B3ra&ll=43.152892,
    19.097623&spn=0.001366,0.002199&t=h&z=19

    http://lh6.ggpht.com/_te2IXFW7FJw/SqlNdoyicdI/AAAAAA
    AAErg/5bVCdSoX6yU/s800/20090828-SG1S6424.jpg
    Tylko to jest wysoko, wiec w nocy moze byc zimno ;)
    No i Zabljak to cos jak nasze Zakopane. Obrzydliwe zarcie, za chora
    kase. Ale piknie :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-07-19 21:19:25
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Sil wrote:
    > Witam,
    >
    > Jeśli ktoś ma dobre wspomnienia i opinię, proszę o konkretne namiary
    > na kempingi w Czarnogórze, z góry wielkie dzięki..

    Scepan Polje, kamping zaraz za granica z Serbia, prowadzi to Czarnogorski
    pograicznik. Czlowiek jak najbardziej w porzadku, sam motocyklista,
    organizuje splywy rzeka. Na miejscu prysznice, toalety, pole namiotowe i
    domki.
    Dobrze zna polskie obyczaje dlatego od razu zaprasza na rakije do swojej
    gospody.

    Miejsce bardzo fajne i malownicze posrod gor nad rzeka. A wlasciwie
    polaczeniem Pivy i Tary, dalej płynie już Drina. Nie ma tu wielu ludzi,
    najczesciej jak sa przyjezdzaja na splywy. Samo przejscie tez jest ciekawe.
    Od serbskiej strony prowadzi tam kreta i waska droga, ktora czsem jezdza
    autobusy (!), po stronie czarnogorskiej jest juz szeroko i dobrze. Od
    przejscia droga wiedzie szalenie malowniczym kanionem z dobra droga pelna
    zakretow i przejazdow wykurtych w skale.
    Polecam

    lokalizacja
    http://www.maplandia.com/serbia-and-montenegro/crna-
    gora/scepan-polje/

  • 4. Data: 2010-07-20 10:39:37
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tmek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Sil wrote:
    /../
    > lokalizacja
    > http://www.maplandia.com/serbia-and-montenegro/crna-
    gora/scepan-polje/
    hejka
    siakieś ceny pamiętasz ?
    pozdroo
    huck

  • 5. Data: 2010-07-20 17:19:19
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    huck wrote:
    > Użytkownik "Tmek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Splyw rzeka okolo 30euro.
    W cene cale wyposazenie dowoz przywoz itd ale szczegolow nie podam bo nie
    uczestniczylem.

    A lie za kemping to nie wiem, bylismy jedna noc i gazda mial gest dla
    motorystow... ;)

    pzdro

  • 6. Data: 2010-07-20 17:26:13
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    huck wrote:
    > Użytkownik "Tmek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > /../
    gora/scepan-polje/
    > hejka
    > siakieś ceny pamiętasz ?

    W kwestji szczegolow, zaraz ze granica sa 2(?) kempingi . Jeden na dole przy
    samej rzece, zjezdza sie na sam dol, sa tam domki i ceny pokoi odwrotnie
    proporcjonalne do wysokosci, czyli jakas masakra w euro.

    Ten o ktorym pisze jest na gorze, czyli prawie na wysokosci drogi
    Znalazlem nawet strone http://www.tara-tour.com/camp.html

    pzdr