  • 1. Data: 2014-08-08 08:58:35
    Temat: Namierzeni
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    Jacyś "nasi"?
    http://i.imgur.com/47kUhne.jpg

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-08-08 09:43:47
    Temat: Re: Namierzeni
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-08-08 08:58, Konspirator pisze:
    > Jacyś "nasi"?
    > http://i.imgur.com/47kUhne.jpg

    Dorosniesz to tez sobie kupisz motur. Moze nawet uda Ci sie firmowa
    frotke zdobyc.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2014-08-08 10:00:21
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Dorosniesz to tez sobie kupisz motur. Moze nawet uda Ci sie firmowa
    > frotke zdobyc.

    http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/120
    9576_695653857114312_1968484559_n.jpg

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2014-08-08 17:55:43
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-08 09:43, Kuczu pisze:

    > Dorosniesz to tez sobie kupisz motur. Moze nawet uda Ci sie firmowa
    > frotke zdobyc.

    Ale o co Ci teraz chodzi? Ja motocykl mam. Tylko kasy na serwis nie mam.
    Tzn. jakoś by się znalazła, ale są inne wydatki, a do tego kolano
    snowboardem (i jazdą motocyklem w zimne dni) popsute.
    Wtedy byłem pieszo, bo dzień wcześniej osiemnastka koleżanki, wypite
    morze piwa i wódki, więc pewnie jeszcze coś by wskazało. A po pijaku nie
    jeżdżę. Wolę stopa złapać.
    A ta ekipa jakaś znana, czy anonimy z Sikacza?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-08-08 22:06:35
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    > Dorosniesz to tez sobie kupisz motur. Moze nawet uda Ci sie firmowa
    > frotke zdobyc.

    A w sumie dopiero teraz zauważyłem, że każdy jeden z plecaczkiem. Głupi.
    Musi, że z Sikacza.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 6. Data: 2014-08-27 11:08:38
    Od: j...@g...com

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 17:55:43 UTC+2 użytkownik Konspirator napisał:

> [...]
    >
    > Wtedy byłem pieszo, bo dzień wcześniej osiemnastka koleżanki, wypite
    >
    > morze piwa i wódki, więc pewnie jeszcze coś by wskazało. A po pijaku nie

    Urzekła nas Twoja historia.

    > A ta ekipa jakaś znana, czy anonimy z Sikacza?

    Skąd w ogóle pomysł, że ekipa miałaby być z czegokolwiek znana?

    Pozdr,
    Swiety Jimmie