  • 1. Data: 2019-08-24 11:10:38
    Temat: Napad z nozem na kantor kryptowalut
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://kielce.onet.pl/skarzysko-kamienna-napad-na-k
    antor-wymiany-kryptowalut/hz3d77g

  • 2. Data: 2019-08-25 13:07:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Takie rzeczy tylko w PL - "fizyczny" kantor kryptowalut... Wypisywali te bitcoiny na
    karteczkach?
    Skradziono 2k zł - dobrze, że nie bitcoiny ;>

  • 3. Data: 2019-08-25 13:18:59
    Temat: Re: Napad z nozem na kantor kryptowalut
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-24 o 11:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > https://kielce.onet.pl/skarzysko-kamienna-napad-na-k
    antor-wymiany-kryptowalut/hz3d77g

    A co taki zdziwiony? To pewnie sposób na uniknięcie podatku z zysku na
    spekulacji krypto.

  • 4. Data: 2019-08-25 15:39:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski napisał(a) :
    > Takie rzeczy tylko w PL - "fizyczny" kantor kryptowalut... Wypisywali te bitcoiny
    na karteczkach?
    > Skradziono 2k zł - dobrze, że nie bitcoiny ;>

    A jakieś szczegóły?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2019-08-25 17:36:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Szczegółów tyle, co pod linkiem można przeczytać.
    OP pytaj.
    Aż w kalendarz spojrzałem, czy to nie 1 kwietnia ;>

  • 6. Data: 2019-08-25 17:48:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski napisał(a) :
    > Szczegółów tyle, co pod linkiem można przeczytać.
    > OP pytaj.
    > Aż w kalendarz spojrzałem, czy to nie 1 kwietnia ;>

    Nie widzę linka w Twojej wiadomości :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 7. Data: 2019-08-26 09:43:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 25 sierpnia 2019 17:48:51 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Nie widzę linka w Twojej wiadomości :-)

    A pierwszego posta w wątku też nie widzisz?
    Dla ułatwienia:

  • 8. Data: 2019-08-26 13:19:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-08-26 09:43, Dawid Rutkowski wrote:

    > A pierwszego posta w wątku też nie widzisz?
    > Dla ułatwienia:
    > https://kielce.onet.pl/skarzysko-kamienna-napad-na-k
    antor-wymiany-kryptowalut/hz3d77g

    Ja widzę, ale linka nie dałeś.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 9. Data: 2019-08-26 19:46:27
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    antor-wymiany-kryptowalut/hz3d77g

    > Ja widzę, ale linka nie dałeś.

    Zgadza się, Dawid nie dał linku w pierwszym poście. Dodał go dopiero teraz.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 10. Data: 2019-08-26 19:55:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Akarm" <a...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    antor-wymiany-kryptowalut/hz3d77g

    > Zgadza się, Dawid nie dał linku w pierwszym poście. Dodał go dopiero teraz.

    Ale OP dał. Rozumiem, że wszyscy mają "ąćęłńóśźż <...@...pl>" w KF :).

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Life is just a bowl of cherries, but why do I always get the pits?