  • 1. Data: 2017-06-07 19:18:35
    Temat: Naprawdę ajfon nie odtwarzał wcześniej FLAC?
    Od: z <...@...pl>

    Nie jestem audiofilem. Nie było mi to do tej pory potrzebne.
    Tak się tylko zdziwiłem ;-)

  • 2. Data: 2017-06-07 19:29:09
    Temat: Re: Naprawdę ajfon nie odtwarzał wcześniej FLAC?
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-06-07 o 19:18, z pisze:
    > Nie jestem audiofilem. Nie było mi to do tej pory potrzebne.
    > Tak się tylko zdziwiłem ;-)

    a co? nie ma zadnej apki z wbudowanymi kodekami?

    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2017-06-07 23:37:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-07 o 19:29, the_foe pisze:
    > a co? nie ma zadnej apki z wbudowanymi kodekami?

    Nie wiem mało używam tego czegoś.
    Wpadła mi w oczy nowa funkcjonalność w nowym systemie czy produkcie
    (jeden czort) I podobno to nowość której wcześniej nie było.
    Taki nowy emejzing :-)

  • 4. Data: 2017-06-07 23:42:45
    Od: z <...@...pl>

    PS.

    Kolega co się bardziej ode mnie zna na flacach porównywał jakość ich
    odtwarzania na porządnym dedykowanym odtwarzaczu i moim stareńkim
    GalaxyS2. Nie zauważył większych różnic. :-)

  • 5. Data: 2017-06-08 13:08:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Nie wiem mało używam tego czegoś.
    >Wpadła mi w oczy nowa funkcjonalność w nowym systemie czy produkcie
    >(jeden czort) I podobno to nowość której wcześniej nie było.
    >Taki nowy emejzing :-)

    Moze i nie odtwarzal ... sluchasz FLAC'ow ?
    To widzisz jak potrzebna to funkcja.

    Ale dodali i jest emejzing kłality :-)

    Tego bym sie nie czepial az tak bardzo, system nie musi odtwarzac
    wszystkich wymyslonych kiedykolwiek formatow.
    Byloby sie co czepiac, gdyby sie okazalo, ze cos nie pozwalo napisac
    niezaleznej aplikacji odtwarzajacej.

    J.

  • 6. Data: 2017-06-08 18:40:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-08 o 13:08, J.F. pisze:
    > Tego bym sie nie czepial az tak bardzo, system nie musi odtwarzac
    > wszystkich wymyslonych kiedykolwiek formatow.
    > Byloby sie co czepiac, gdyby sie okazalo, ze cos nie pozwalo napisac
    > niezaleznej aplikacji odtwarzajacej.

    Jak się będą tak chwalić bez sensu to ja się będę czepiał bez sensu :-)

  • 7. Data: 2017-06-09 12:07:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Jak się będą tak chwalić bez sensu to ja się będę czepiał bez sensu
    >:-)

    Bo tak to jakos wychodzi - chwala sie, jak to nowa wersja tego
    emejzing systemu ma rzeczy, ktore inne maja od dawna :-)

    Co swiadomego klienta zniecheca do zakupu, jak sobie pomysli, czego
    jeszcze nie ma, a tym sie juz nie chwala :-)

    Akurat brak FLAC to by mi zbytnio nie przeszkadzal, wiec tym sie moga
    chwalic :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-06-09 12:44:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-09 o 12:07, J.F. pisze:
    > Akurat brak FLAC to by mi zbytnio nie przeszkadzal, wiec tym sie moga
    > chwalic :-)

    Mi też nie ale znam osoby które brałyby to jako koronny argument przy
    wyborze telefonu.

    Że w XXI wieku taka profesjonalna firma "przeoczyła" coś takiego
    Śmiechu kupa :-)

  • 9. Data: 2017-06-09 13:20:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Mi też nie ale znam osoby które brałyby to jako koronny argument przy
    >wyborze telefonu.
    >Że w XXI wieku taka profesjonalna firma "przeoczyła" coś takiego
    >Śmiechu kupa :-)

    Nie rozumiesz. Apple nie przegapia.
    To Apple ustanawia standardy :-)

    Apple gral doskonale, a teraz gra jeszcze lepiej, i jest emejzing :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-06-09 13:26:02
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2017-06-09 o 12:44, z pisze:
    > Że w XXI wieku taka profesjonalna firma "przeoczyła" coś takiego
    > Śmiechu kupa :-)

    Przypuszczam że Apple nie przeoczyło FLAC tylko promują jakiś własny
    format bezstratnej kompresji. Apple tworzy bardzo hermetyczne środowisko
    co wcale nie jest emejzing.