  • 1. Data: 2019-07-11 21:58:42
    Temat: Nasza przyszłość
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    https://www.youtube.com/watch?v=4Afk82PW_Y4

    Takie samochody?

  • 2. Data: 2019-07-11 22:31:28
    Temat: Re: Nasza przyszłość
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=4Afk82PW_Y4
    >
    > Takie samochody?

    Czego to musi być tak obrzydliwie brzydkie? I jeszcze ten przeźroczysty
    telefon. Co za guano :(
    Wojtek

  • 3. Data: 2019-07-11 22:58:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Jul 2019 22:31:28 +0200, wowa napisał(a):

    > Czego to musi być tak obrzydliwie brzydkie? I jeszcze ten przeźroczysty
    > telefon. Co za guano :(
    > Wojtek

    Współczesne samochody spełniają dwie role. Jedna - przemieścić własną
    d.. z miejsca na miejsce. Druga - przedłużyć naszego penisa. Te dwie
    role są mało kompatybilne :) Oby ewolucja transportu wyeliminowała tą
    drugą, ewentualnie przemieściła jej zaspokojenie w inne, mniej szkodliwe
    dla ogółu przestrzenie.
    Jak mi się zdaje, ta druga rola jest dla ciebie istotniejsza?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-07-11 23:17:19
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 11 Jul 2019 22:58:24 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > Współczesne samochody spełniają dwie role. Jedna - przemieścić własną
    > d.. z miejsca na miejsce. Druga - przedłużyć naszego penisa.

    Oraz produkcja adrenaliny na drodze publicznej (tzn. chamskie
    zapierdalanie). Jest to rola pośrednio związana z punktem nr 2, ale
    jednak nie ta sama.

    > Oby ewolucja transportu wyeliminowała tą drugą

    Pojazdy autonomiczne rozwiążą ten problem - ale to nie będzie zaraz...
    Najpierw muszą nauczyć się faktycznie jeździć, a potem przyjdzie jeszcze
    poczekać kilka(naście) lat aż staną się obowiązkowe.

    Mateusz

  • 5. Data: 2019-07-12 00:42:47
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2019 23:17:20 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
    > Pojazdy autonomiczne rozwiążą ten problem - ale to nie będzie zaraz...

    O ile w ogóle to nastąpi. Moc obliczeniowa potrzebna do obsługi AI takiego pojazdu
    będzie wymagała dużej ilości energii, której raczej nie da się uzyskać z generatora o
    tak małych gabarytach. Auto będzie musiało przetwarzać terabajty informacji na
    sekundę, dokładnie tak jak ludzki mózg i posiadać równie gigantyczne zasoby pamięci o
    błyskawicznym dostępie. Trzeba by tam zainstalować jakąś mini elektrownię atomową.
    No chyba, że pojazdy nie będą w pełni autonomiczne, tylko sterowane z jakiejś
    gigantycznej centrali. Ale to będzie już trochę ryzykowne dla samych pasażerów, bo co
    się stanie jak przy dużej prędkości straci łączność?
    Ja wiem, że już mamy asystentów pasa i inne wodotryski ale to raczej wspomagacze dla
    kierowców w określonych warunkach drogowych, które stanowią raczej nikły procent
    wszelkich możliwych zdarzeń. Niewiele ma to wspólnego z AI.

  • 6. Data: 2019-07-12 02:23:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-11 22:31, wowa wrote:

    > Czego to musi być tak obrzydliwie brzydkie? I jeszcze ten przeźroczysty
    > telefon. Co za guano :(

    Open your mind :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=O-HPMmumC_w

  • 7. Data: 2019-07-12 02:26:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-11 22:58, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > role są mało kompatybilne :) Oby ewolucja transportu wyeliminowała tą
    > drugą, ewentualnie przemieściła jej zaspokojenie w inne, mniej szkodliwe

    Ready to share? :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=DALyMF9avhU

  • 8. Data: 2019-07-12 02:30:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-11 23:17, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > Najpierw muszą nauczyć się faktycznie jeździć, a potem przyjdzie jeszcze
    > poczekać kilka(naście) lat aż staną się obowiązkowe.

    Pojazdy autonomiczne? :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=YXwYCm_udlY

  • 9. Data: 2019-07-12 06:23:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-07-12 o 00:42, CTP pisze:

> [...]
    dla kierowców w określonych warunkach drogowych, które stanowią raczej nikły procent
    wszelkich możliwych zdarzeń. Niewiele ma to wspólnego z AI.

    Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będą "inteligentne drogi", która będą
    współpracować z "inteligentnym samochodem". Problem ostatniej mili
    (czyli dojazdu pod dom) pozostanie jak dotychczas - w gestii kierowcy
    biologicznego.

    Czyli: dojeżdżasz do inteligentnej drogi - tam pojazd przejmuje
    kontrolę, rozmawia z drogą i innymi pojazdami (nie musi przy tym być tak
    bystry, jak pojazdy próbujące jeździć po zwykłych drogach) - potem znowu
    przejmujesz kontrolę w pobliżu celu.

    --
    MN

  • 10. Data: 2019-07-12 06:26:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-07-11 o 22:31, wowa pisze:

    > Czego to musi być tak obrzydliwie brzydkie? I jeszcze ten przeźroczysty
    > telefon. Co za guano :(

    Mi się podoba. Samochód znaczy. Tylko po co przezroczyste drzwi? Czy
    każdy musi widzieć moją krótką spódniczkę?

    --
    MN