  • 31. Data: 2019-07-17 22:55:47
    Temat: Re: Nasza przyszłość
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wybieram sklepy co schodow przy wejsciu nie ma.

  • 32. Data: 2019-07-19 13:00:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 11 Jul 2019 21:58:42 +0200, kk <k...@o...pl.invalid> wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=4Afk82PW_Y4

    Obsurd przezroczystych ekranów ciągle w modzie.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2019-07-19 13:03:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 11 Jul 2019 22:31:28 +0200, wowa <w...@g...pl> wrote:
    > Czego to musi być tak obrzydliwie brzydkie? I jeszcze ten
    > przeźroczysty
    > telefon. Co za guano :(

    Przeźroczyste ekrany to jakieś niespełnione marzenie wizjonerów.

    --
    Marek

  • 34. Data: 2019-07-19 13:05:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 11 Jul 2019 21:17:19 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:
    > Pojazdy autonomiczne rozwiążą ten problem - ale to nie będzie
    > zaraz...

    I wprowadzą nowe, najgorszy z nich to zapaść w transplantologii (już
    teraz poważnie podnoszony przez polskich transplantologów).

    --
    Marek

  • 35. Data: 2019-07-19 14:17:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    wrote:

    >I wprowadzą nowe, najgorszy z nich to zapaść w transplantologii (już
    >teraz poważnie podnoszony przez polskich transplantologów).

    Trzeba sobie jasno powiedziec - przyszlosc lezy w biotechnologii i
    inzynierii genetycznej.
    Precz z rzekomymi naukami Kosciola ... jesli zabraniaja one badan w
    tym temacie.

    J.

  • 36. Data: 2019-07-19 14:18:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...

    >Przeźroczyste ekrany to jakieś niespełnione marzenie wizjonerów.

    Dlaczego ? LCD z natury przezroczysty.

    J.

  • 37. Data: 2019-07-19 21:31:06
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-07-19 o 14:18, J.F. pisze:

    > Dlaczego ? LCD z natury przezroczysty.

    Z natury to jest w nieprzezroczystej obudowie.
    A i ta przezroczystość to teoria, kup sobie przenośną konsolę
    w przezroczystej obudowie i sprawdź w niej przezroczystość
    wyświetlacza.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2019-07-22 10:14:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 19 Jul 2019 14:18:18 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dlaczego ? LCD z natury przezroczysty.

    Chodzi o hype na przezroczystość. Kto chciałby oglądać zdjęcia na
    ekranie w którym obraz miesza się z aktualnym tłem? Nonsens.

    --
    Marek

  • 39. Data: 2019-07-22 11:38:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...

    >Chodzi o hype na przezroczystość. Kto chciałby oglądać zdjęcia na
    >ekranie w którym obraz miesza się z aktualnym tłem? Nonsens.

    Niby tak.
    ale ... "augmented reality". Lowcy pokemonow, itp :-)

    J.

  • 40. Data: 2019-07-22 13:36:39
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-22 10:14, Marek wrote:

    > Chodzi o hype na przezroczystość. Kto chciałby oglądać zdjęcia na
    > ekranie w którym obraz miesza się z aktualnym tłem? Nonsens.

    Może z boku jest przezroczysty a na wprost pokazuje dobrze