  • 1. Data: 2018-06-22 23:58:06
    Temat: Nawigacja od innej strony
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Która nawigacja ma najczytelniejszą prezentację skrzyżowań?
    Nie mam porównania w tej kwestii. Jedynie miałem jakiegoś starego
    TomTom-a i GM.
    Ta pierwsza w miarę czytelnie pokazywała w którą w gąszczu uliczek
    skręcić. GM jak dla mnie w widoku 3D pokazuje za duży obszar. Po co mi
    widzieć 3-4 przecznice do przodu.
    A może któraś korzysta z Street View? Gdzie widzimy skrzyżowanie w realu.

    Robert

  • 2. Data: 2018-06-24 11:51:53
    Temat: Re: Nawigacja od innej strony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Jun 2018 23:58:06 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):
    > Która nawigacja ma najczytelniejszą prezentację skrzyżowań?

    Ja tam chwale stara automape na win CE ... ale janosik tez
    nienajgorszy.

> [...]
    > Ta pierwsza w miarę czytelnie pokazywała w którą w gąszczu uliczek
    > skręcić. GM jak dla mnie w widoku 3D pokazuje za duży obszar. Po co mi

    Ja tam lubie widziec wiekszy kontekst. I lubie 2D.
    AM chwale, bo przed skrzyzowaniem przelacza sie na duze zblizenie i
    widac ... ale to ma tez wady - chce szerszy widok, bo na skrzyzoewaniu
    korki, a ona mi zbliza.

    J.

  • 3. Data: 2018-06-24 14:32:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-06-2018 o 12:51, J.F. pisze:

    > Ja tam chwale stara automape na win CE ... ale janosik tez
    > nienajgorszy.

    Bez dwóch zdań I-go.

  • 4. Data: 2018-06-24 18:56:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > A może któraś korzysta z Street View? Gdzie widzimy skrzyżowanie w realu.
    To wydaje się ciekawe.
    https://www.youtube.com/watch?v=Wddv2otN7vM
    Ale po obejrzeniu filmu już tak entuzjastycznie tego nie widzę.

    Robert

  • 5. Data: 2018-06-24 21:09:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-24 o 11:51, J.F. pisze:

> [...]
    > AM chwale, bo przed skrzyzowaniem przelacza sie na duze zblizenie i
    > widac ... ale to ma tez wady - chce szerszy widok, bo na skrzyzoewaniu

    Przecież od wielu już lat działa puknięcie w ekran. Cytat:

    "Stuknięcie w poszczególne sekcje panelu wskazań umożliwia przełączanie
    sekwencyjne pomiędzy wielkościami: Aktualna godzina (według GPS),
    pozostały czas do celu, godzina dojazdu do celu, Aktualna prędkość,
    odległość od celu, następny manewr (kolejny po najbliższym). Po
    kliknięciu w odległość do najbliższego manewru symbol manewru lub nazwę
    ulicy kolejnego manewru, pokazany zostaje najpierw fragment trasy w
    oddaleniu a następnie cala trasa. Trzecie kliknięcie powoduje powrót do
    pokazywania pozycji."

    Poza tym w pliku konfiguracyjnym można praktycznie wszystko podstroić:
    http://pdaclub.pl/forum/modyfikacje-am/

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2018-06-24 23:19:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Jun 2018 23:58:06 +0200, w <5b2d70e9$0$612$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > widzieć 3-4 przecznice do przodu.
    > A może któraś korzysta z Street View? Gdzie widzimy skrzyżowanie w realu.

    A to naprawdę jakiś problem?
    Nigdy czegoś takiego nie miałem.
    Jeżeli gdzieś źle pojechałem, to najczęściej przegapiałem.

  • 7. Data: 2018-06-28 11:50:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-06-24 o 23:19, r...@k...pl pisze:

    > A to naprawdę jakiś problem?
    > Nigdy czegoś takiego nie miałem.
    > Jeżeli gdzieś źle pojechałem, to najczęściej przegapiałem.

    Dla mnie problem, ale pewnie wynika z nieobycia z nawigacją i z jazdą w
    obcym kraju.
    A jak wygląda z sprawa z Galileo? Działa? Z tego co czytam to działa. A
    nawigacje korzystają? Tam miła być dokładność 1 m.

    Robert

  • 8. Data: 2018-06-28 13:03:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Jun 2018 11:50:49 +0200, w <5b34af74$0$604$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > A jak wygląda z sprawa z Galileo? Działa? Z tego co czytam to działa. A
    > nawigacje korzystają? Tam miła być dokładność 1 m.

    Co to miałoby dać?
    Nawet mapy nie mają takiej dokładności.

  • 9. Data: 2018-06-28 14:16:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-06-28 o 13:03, r...@k...pl pisze:

    > Co to miałoby dać?
    > Nawet mapy nie mają takiej dokładności.

    Dokładniejsze wskazanie drogi zjazdu ze skrzyżowania. Nie macie tak, że
    jesteście na obcym dużym/małym skrzyżowaniu, gdzie pod dziwnymi kątami
    odchodzą drogi?

    A wracając do Galileo... nawigacje korzystają?

    Robert

  • 10. Data: 2018-06-28 15:39:10
    Od: p...@g...com

    --A wracając do Galileo... nawigacje korzystają?

    oplowskie on star (od 2018) powinno to miec i ze 2 telefony (stan na 2017)

    ps oddawac nasze 100 milionow !

    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/g
    alileo-nawigacja-europejska-agencja,176,0,2279600.ht
    ml