  • 11. Data: 2020-03-16 10:21:25
    Temat: Re: Nawigacja w smatphonie bez GPS
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-16 o 08:36, J.F. pisze:

    > Zewnetrzny GPS ma tez inna zalete - osobna baterie.
    > Dzieki czemu pod koniec wycieczki nie zostajesz bez telefonu.
    >
    > Choc przeciez powerbanki sa ...

    I do takiego zestawu potrzeba nosić dwa. :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2020-03-16 13:19:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >I do takiego zestawu potrzeba nosić dwa. :-)

    No tak :-)

    Moj odbiorniczek co prawda dlugo dziala, a i telefon mam z GPS,
    wiec powerbank wystarczy jeden.
    A zazwyczaj wcale niepotrzebny - oszczednie uzywany telefon po 12h
    ciagle ma troche energii w baterii, mimo, ze trekbuddy trase loguje.

    Ale to przeciez Android - nigdy nie wiadomo co sie uruchomi i wydoi
    baterie w godzine :-)

    J.

  • 13. Data: 2020-03-16 19:15:43
    Temat: Re: Nawigacja w SRAKOfonie bez GPS
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-15 o 23:26, Gurbangulu Berdumuchamedow pisze:
    > universis wrote...
    >

    > Kazdy odbiornik gps nawiazuje do epoki
    > kamienia lupanego, to jest do portow com.
    >
    > Tyle ze NIE kazdy program je obsluguje!

    Tak, ale nie zupełnie
    na wspomnianym IGO plik konfiguracyjny urządzenia dla androida wygląda tak:

    [modules]
    IGPS_DRIVER= GPS_DRIVER_NO_SERIAL

    a dla urządzeń z GPS widzianych pod COM'portem na przykłąd tak:

    [modules]
    IOSVOLUME_MANAGER="BECKER_OSVOLUME_MANAGER"

    [gps]
    port=1
    baud=57600
    maximise_baud=0

    > Na nic marnowanie czasu w interŚMIETNIKU!

    Siedzi na kwarantannie to co ma robić?
    zlituj się
    może tableta nie będzie musiał wyrzucać i kupować nowego (mniej
    elektrośmieci)

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2020-03-18 07:53:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2020 23:26:17 +0100 (GMT+01:00), Gurbangulu
    Berdumuchamedow napisał(a):

    > universis wrote...
    >
    > Kazdy odbiornik gps nawiazuje do epoki
    > kamienia lupanego, to jest do portow com.
    > Tyle ze NIE kazdy program je obsluguje!

    Ale cos mi chodzi po glowie, ze mialem kilka takich odbiornikow,
    i na roznych telefonach programy jakos roznie dzialaly.

    Tak jakby byly roznice miedzy protokolami BT tych odbiornikow.

    J.