  • 11. Data: 2007-02-01 18:23:33
    Temat: Re: Neo bez limitów
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Marcin J. Kowalczyk napisał(a):

    > pps'owo nie wydola...
    a ja zastanawiam sie, czy teraz TP
    obnizy ostro ceny ATMa swojego..
    Telia im sie zatyka co widać na low endowych neo..
    a tak, content mozna by miec w swojej sieci :)

    --
    pozdros
    icek

  • 12. Data: 2007-02-01 19:17:12
    Od: glappo <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK>

    icek napisał(a):
    > a ja zastanawiam sie, czy teraz TP
    > obnizy ostro ceny ATMa swojego..
    > Telia im sie zatyka co widać na low endowych neo..
    > a tak, content mozna by miec w swojej sieci :)

    no ja juz dostalem tydzien temu nowa oferte na tepsianego atm i ceny
    poszly doslownie 2x w dol za 1 mega w porownaniu do jesieni oraz znikla
    dzika lojaka na 3-4 lata a jest tylko czas nieokreslony i 2-latka (tyczy
    web access czyli no bgp)
    oferta tyczy miasteczka gdzie tylko jeszcze z bolem exatel moze dojsc po
    dzierzawionym swiatelku

  • 13. Data: 2007-02-01 19:23:27
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    glappo napisał(a):

> [...]
    > web access czyli no bgp)
    > oferta tyczy miasteczka gdzie tylko jeszcze z bolem exatel moze dojsc po

    ja mam Exatela, moge miec dialog ( pseudo oferta dla ISP) i TP
    a ze BGP potrzebuje, wiec cena z BGP jest za duza..
    ale potwierzdzam, spada cena..
    EVPN to juz ludzka cena i RAD dosłownie nic nie kosztuje...

    --
    pozdros
    icek

  • 14. Data: 2007-02-01 19:46:37
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "glappo" <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK> napisał w wiadomości

> [...]
    > no bgp)
    > oferta tyczy miasteczka gdzie tylko jeszcze z bolem exatel moze dojsc po

    Ceny spadly co do jesieni ? Mozesz cos wiecej,
    ile kasy za ile mb ?

  • 15. Data: 2007-02-01 19:52:12
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
    > Użytkownik "glappo" <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK> napisał w
    > wiadomości news:epteic$cai$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ceny spadly co do jesieni ? Mozesz cos wiecej,
    > ile kasy za ile mb ?
    tzn, cena to nadal nie jest gitara, jutro poznam nowe ceny (jak sie uda)
    ale 10ka za 3,9k mozliwa
    20tka koło 5,2
    40-50 za 7k
    ceny z BGP to jakies 54zł do kazdego MBita..
    ceny za EVPN, czyli ATM zakonczony ethernetem, lojalka 2lata, instalacja
    jakies 2-3k

    ale licze ze cos sie zmieni - najgorszy ból to cena za BGP :(

    --
    pozdros
    icek

  • 16. Data: 2007-02-01 19:53:59
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakies 2-3k
    >
    > ale licze ze cos sie zmieni - najgorszy ból to cena za BGP :(

    No to akurat powyzsze ceny sa od dawna, a kolega cos pisal o nowych
    x2 tanszych :)

    Swoja droga dostalem info z tepsy dzisiaj, ze UKE zabronilo im robic lojalek
    na ATM -30% bo to podbno dumping, wiec teoretycznie ceny skoczyly do gory.

  • 17. Data: 2007-02-01 20:09:46
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
    > Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to akurat powyzsze ceny sa od dawna, a kolega cos pisal o nowych
    > x2 tanszych :)
    to może je poznam jutro :)

    > Swoja droga dostalem info z tepsy dzisiaj, ze UKE zabronilo im robic
    > lojalek
    > na ATM -30% bo to podbno dumping, wiec teoretycznie ceny skoczyly do gory.
    <lol>

    BGP, to jest ból..

    --
    pozdros
    icek

  • 18. Data: 2007-02-01 20:45:02
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    > to może je poznam jutro :)

    To jesli jes poznasz to podziel sie informacja

    > <lol>

    Nie wiem czy takie lol, u nich jest taki burdel ze sami sie w tym nie lapia

  • 19. Data: 2007-02-01 20:45:07
    Od: glappo <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK>

    icek napisał(a):
    > to może je poznam jutro :)

    wezme jutro papierki (stary i nowy) przed oczeta i skrobne zeby babola
    niepolepnic, ale mowa byla o predkosciach 15-30 mega z uczuleniem ze u
    mnie praktycznie nie ma nikogo poza tp (bo do wezla exatela jest po
    swiatle cudzym z 20 km) wiec ceny mocne trzymali
    wiec sie prosze nie napalac ze w jakims 3miescie czy innym
    "normalnym/konkurencyjnym" miescie ceny beda rowniez 2x (choc kto wie)

    > <lol>

    to moze z tego powodu zostala im tylko lojaka 2 latka a nie jakas dzika
    4 latka ;-)

    > ceny z BGP to jakies 54zł do kazdego MBita..

    to mnie az smieszy jakby mozna bylo wziasc bgp do np. 2 mega a reszte
    bez ;-)

    > ceny za EVPN, czyli ATM zakonczony ethernetem, lojalka 2lata, instalacja jakies
    2-3k

    cos blizej w tej kwestii mozna bo mi twierdza tp-ludki ze atm na eth
    prosto z tp sie nie da

  • 20. Data: 2007-02-01 20:53:35
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    > to moze z tego powodu zostala im tylko lojaka 2 latka a nie jakas dzika 4
    > latka ;-)

    Wlasnie takie mam info, max lojalki na 2 lata z upustem do 20%, lekka paranoja
    bo ja teraz mam 30% a przy renegocjacji umowy na wyzsza predkosc chca
    cala umowe objac 20% upustem co daje mi duzo wieksza cene , wrecz z kosmosu :(