  • 1. Data: 2018-04-21 07:56:37
    Temat: Neostrada a Netia
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Od wielu lat uzywam grup dyskusyjnych na bazie news.neostrada.pl gdyż mój
    ruter jest na kablu TPSA. Obecnie zmieniam miejsce zamieszkania gdzie będę
    miał internet na kablu z Netii.
    Jak to jest, czy będę mial dostęp do grup dyskusyjnych przy obecnych
    ustawieniach z neostradą, czy muszę zmienic serwer news, jeśli tak to na
    jaki?
    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2018-04-21 11:03:12
    Temat: Re: Neostrada a Netia
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz od wielu lat uzywa grup dyskusyjnych na bazie news.neostrada.pl:

> [...]
    > Jak to jest, czy będę mial dostęp do grup dyskusyjnych przy obecnych
    > ustawieniach z neostradą, czy muszę zmienic serwer news, jeśli tak

    Mam internet na kablu z Netii i używam serwera news.neostrada.pl. Działa.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2018-04-21 11:09:39
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał

    > Mam internet na kablu z Netii i używam serwera news.neostrada.pl. Działa.

    Dzieki, a jaki program do obslugi newsów jesli przesiąde sie na windows 10,
    na Windows 7 uzywam Windows Mail.
    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2018-04-21 11:43:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz napisał:

    > Dzieki, a jaki program do obslugi newsów jesli przesiąde sie na windows 10,
    > na Windows 7 uzywam Windows Mail.

    Ja używam slrn, jeśli tego dotyczyło pytanie. Thunderdbird powinien działać,
    a sądząc po nagłówkach, jest to dzisiaj najczęściej wykorzystywany program.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2018-04-21 11:46:18
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

> [...]
    > działać,
    > a sądząc po nagłówkach, jest to dzisiaj najczęściej wykorzystywany

    Faktycznie, wypróbowałem Thunderdbird i działa.
    --
    Tomasz

  • 6. Data: 2018-04-21 12:49:19
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak to jest, czy będę mial dostęp do grup dyskusyjnych przy obecnych
    > ustawieniach z neostradą, czy muszę zmienic serwer news, jeśli tak to na

    Jeśli, to ja działam na news.atman.pl. Uwaga, serwer ten nie przyjmuje
    anulowania wiadomości. Nie wiem, jak tzw. "supersedes". Nie narzekam na ten
    serwer.
    Udało mi się stwierdzić obecność serwera news.netia.pl, telnet na port 119
    wykazał, że jeśli to rzeczywisty serwer, to nie wpuszcza "obcych", jednak
    jeśli nędziewsz w Netii, to nie będzie powodu do niewpuszczenia.
    Grupy oczywiście, trzeba będzie odświeżyć/zresetować, aby jak to
    powiedzieć... indeksy się zgadzały.
    Ale może nie będzie tak źle, jestem w UPC i news.neostrada.pl wpuszcza mnie
    nawet bez hasła, więc jak i ciebie wpuści, to nic nie będziesz musial
    zmieniać, ani odświeżać/resetować grup.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...