  • 1. Data: 2003-02-21 11:56:40
    Temat: Neostrada w Polsce
    Od: Marcin Bojko <m...@n...pl>

    Witam

    Na komunikatach zaroi 1/2 o si´ od informacji o "planowanych pracach" na
    routerach dost´powych w ca 1/2 ej Polsce. Czy to oznacza, ?e poprawila si´
    jako?ç uslug? Jakie macie udczucia jako userzy?

    Marcin Bójko

  • 2. Data: 2003-02-21 13:36:16
    Temat: Re: Neostrada w Polsce
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Marcin Bojko <m...@n...pl> wrote in news:BA7BA4A2.2523%
    m...@n...pl:

    /ciach.../

    >Jakie macie udczucia jako userzy?

    Przelaczono juz czesc abonentow na nowe routery (byly dostawione wczesniej, ale
    wyglada
    na to, ze przepiecie odbylo sie dopiero teraz). Jestem pare dni po tej operacji i jak
    na razie
    dziala stabilnie (u mnie zdarzaja sie tylko "zaciecia" polegajace na tym, ze czasem
    lacznosc
    na chwile - moze minute - calkowicie zanika).

    alt.pl.neostrada

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-21 15:00:02
    Od: Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org>

    W artykule <BA7BA4A2.2523%mbojko@newsweek.pl> Marcin Bojko napisał(a):
    > Witam
    >
    > Na komunikatach zaroi˝o si´ od informacji o "planowanych pracach" na
    > routerach dost´powych w ca˝ej Polsce. Czy to oznacza, ęe poprawila si´
    > jakoĘç uslug? Jakie macie udczucia jako userzy?
    Witam
    Wg. tego co pisało na pl.komunikaty to taka operacja w moim województwie
    była przeprowadzana jakies 3 tygodnie temu. Kolega ma neo+, chodzi to trochę
    lepiej ale i tak zdażają się przerwy, pozatym z logowaniem to sie chyba
    jeszcze nie uporali.

    --
    Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org> | PGP_key: www.trynet.eu.org/pub.key
    ------ PGP_finger: 5E30 D9C4 976C E9B1 9920 B155 962A 737B 1EFA 5987 ------

  • 4. Data: 2003-02-22 10:49:53
    Od: "-=Kil-R=-" <w...@w...pl (spam jest be)>

    "Jacek Serwatynski" <t...@t...eu.org> wrote in message

> [...]
    trochę
    > lepiej ale i tak zdażają się przerwy, pozatym z logowaniem to sie chyba
    ***********************************

    Nie sadze po spodem zalaczylem harmonogramy z pl.internet komunikaty ....

    Wynika z nich ze zaczeli w Warszawie 19/02

    a nastepne to :

    W dn. 21 lutego 2003 roku od godz.4.00 do godz. 7.00 mozliwe beda przerwy
    w pracy czesci Klientow uslugi Neostrada Plus na terenie Lublina oraz
    Krakowa

    W dn. 24 lutego 2003 roku od godz.4.00 do godz. 7.00 mozliwe beda przerwy
    w pracy czesci Klientow uslugi Neostrada Plus na terenie Szczecina,
    Olsztyna oraz Suwalk.

    W dn. 25 lutego 2003 roku od godz.4.00 do godz. 7.00 mozliwe beda przerwy
    w pracy czesci Klientow uslugi Neostrada Plus na terenie Gdanska.

    W dn. 26 lutego 2003 roku od godz.4.00 do godz. 7.00 mozliwe beda przerwy
    w pracy czesci Klientow uslugi Neostrada Plus na terenie Rybnika,
    Bielska-Bialej, Katowic, Sosnowca oraz Czestochowy.

    W dn. 27 lutego 2003 roku od godz.4.00 do godz. 7.00 mozliwe beda przerwy
    w pracy czesci Klientow uslugi Neostrada Plus na terenie Torunia,
    Wloclawka oraz Poznania.

    W dn. 28 lutego 2003 roku od godz.4.00 do godz. 7.00 mozliwe beda przerwy
    w pracy czesci Klientow uslugi Neostrada Plus na terenie Wroclawia, Lodzi,
    Opola.
    POzdrawiam

    Wojtek

  • 5. Data: 2003-02-22 10:50:00
    Od: Kuba Antoszewski <k...@p...onet.pl>

    Witam!

    U mnie od kilku dni internet dziala bardzo zroznicowanie tnz. z
    niektorymi sieciami lacznosc jest dobra, z innymi (np. astercity)
    fatalna. Wczoraj na infolinii dowiedzialem sie, ze jestem chwilowo
    podpiety pod inny router (ponoc o nazwie 'cst'), ale juz za kilka nocy
    mam wrocic na swoj macierzysty (o nazwie 'piekna ilestam') - juz nowego
    Junipera.

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 6. Data: 2003-02-22 10:50:04
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

> [...]
    trochę
    > lepiej ale i tak zdażają się przerwy, pozatym z logowaniem to sie chyba

    To prawda jest lepiej(choć nieda się już osiągnąć max transferu 60 tylko
    56-7 (to nie wiele ale zawsze coś ) , narazie bez awari (56h) ale cóż jak
    tylko skończy się umowa przesiadam się na asterka Świat lub cokolwiek
    innego byle nie neostrada , odliczam dni do końca mojej umowy 180 + 6 dni
    i będe wolny

  • 7. Data: 2003-02-23 19:35:32
    Od: "telesfor" <t...@o...pl>

    Witam,

    > Na komunikatach zaroi˝o si´ od informacji o "planowanych pracach" na
    > routerach dost´powych w ca˝ej Polsce. Czy to oznacza, ęe poprawila si´
    > jakoĘç uslug? Jakie macie udczucia jako userzy?

    Wg mnie jakosc wzrosla. Od blisko 2 miesiecy nie zadzwonilem ani razu z
    reklamacja (wczesniej dzwonilem praktycznie codziennie) i nie nmialem ani
    jednej przerwy [chodzi nono-stop]. Jako ciekawostke dodam, ze przez ten caly
    czas nie zmienilo mi IP. :o)

    Pozdrawiam
    Telesfor Smigly

  • 8. Data: 2003-02-23 19:35:51
    Od: "tomik" <t...@o...xx.waw.pl>

    do konca lutego ma sie zakonczyc wymiana wadliwych ruterow na urzadzenia
    firmy - ericson / sprawdzily sie juz w europie/

    czyli bedzie lepiej
    pzdr.

  • 9. Data: 2003-02-23 19:36:33
    Od: Jacek Serwatynski <t...@t...eu.org>

    W artykule <b35fr1$aab$1@news.onet.pl> -=Kil-R=- napisał(a):

    > "Jacek Serwatynski" <t...@t...eu.org> wrote in message

    > trochę
    > ***********************************
    >
    > Nie sadze po spodem zalaczylem harmonogramy z pl.internet komunikaty ....
    A jednak nie. Taki harmonogram tez wczesniej byl. Zrobili reorganizacje
    lacz w moim miescie, trasy pakietow teraz sa inne. Takze teraz to pewno ich
    dugie podejscie :)

  • 10. Data: 2003-02-23 19:36:39
    Od: Marek Cybulski <mcybulski@CIACHNIJ_TO.nimrodel.internetdsl.pl>

    Marcin Bojko wrote:
> [...]
    > routerach dost´powych w ca 1/2 ej Polsce. Czy to oznacza, ?e poprawila si´
    > jako?ç uslug? Jakie macie udczucia jako userzy?

    iDSL warszawa poludnie. 23.02.2002 jak dotad dzisiaj 9 resetow modemu.
    wczoraj 4 przedwczoraj 10!
    ciagle przywieszki protokolow !=ICMP