  • 1. Data: 2003-12-09 09:25:47
    Temat: Net 2x szybszy za ta sama cene
    Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>

    W krakowie pojawił sie podobno nowy provider! ponoc oferuja lacza z dwa razy
    wiekszymi gwarancjami za cene taka sama jaka oferuja inni providerzy za lacza z
    normalnymigwarancjami!
    slyszalem ze np 512/256 (mir/cir) kosztuje ok 1400/miesiac a zaluzmy w polpaku
    za to samo musze dac 3000zl!!!!

  • 2. Data: 2003-12-09 09:53:49
    Temat: Re: Net 2x szybszy za ta sama cene
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > slyszalem ze np 512/256 (mir/cir) kosztuje ok 1400/miesiac a zaluzmy w polpaku
    > za to samo musze dac 3000zl!!!!

    W polpaku moze taki cir to usluga dla wybranych, ale u innych providerow
    za ta cene dostaniesz 512/512

    Pozdrawiam
    Pawel

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 3. Data: 2003-12-09 10:07:59
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On 9 Dec 2003 10:25:47 +0100 I had a dream that m...@o...pl <m...@o...pl>
    wrote:
> [...]
    > normalnymigwarancjami!
    > slyszalem ze np 512/256 (mir/cir) kosztuje ok 1400/miesiac a zaluzmy w polpaku

    Niesamowite... Po pierwsze CIR to pojęcie z sieci frame-relay, chcesz
    powiedzieć, że ten prowajder dostarcza FR?
    Poza tym za 1400 to możesz mieć 1Mbps od paru ogólnopolskich firm.
    Nie mówiąc już, że za tą cenę masz 3x DSL 1Mbps od tepsy...

  • 4. Data: 2003-12-11 10:40:02
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    +200 zł (netto) i mam 2MBit :)

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 5. Data: 2003-12-15 08:57:32
    Od: "Psycho" <p...@t...pl>

    > +200 zł (netto) i mam 2MBit :)