  • 1. Data: 2007-02-11 11:24:38
    Temat: Net24 do 14
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Witam!

    Jak myślicie, czemu na stronie netii pisze: Jeżeli uznasz ofertę Netii
    za atrakcyjną, skontaktuj się z nami przed 14 lutego 2007 r.
    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2007-02-11 13:32:27
    Temat: Re: Net24 do 14
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Kocur wrote:
    > Witam!
    >
    > Jak myślicie, czemu na stronie netii pisze: Jeżeli uznasz ofertę Netii
    > za atrakcyjną, skontaktuj się z nami przed 14 lutego 2007 r.

    Po to żebyś zdążył rozwiązać umowę z TP - od 15.02 wchodzi nowy cennik
    czy coś tam więc bez żadnych kosztów można rozwiązać umowę o neo.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-02-11 19:22:19
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Bartosz 'bart' Nowakowski napisała na pl.internet.polip:

    > Po to żebyś zdążył rozwiązać umowę z TP - od 15.02 wchodzi nowy cennik
    > czy coś tam więc bez żadnych kosztów można rozwiązać umowę o neo.

    Tak, tylko oferta jest nie tylko dla byłych użytkowników neo. A 15
    wchodzi nowy regulamin. Pytam się, czemu netia chce do 14. Potem będzie
    walentynkowa promocja, czy co?
    Marcin Kocur

  • 4. Data: 2007-02-11 19:25:14
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Marcin Kocur napisał(a):
    > Tak, tylko oferta jest nie tylko dla byłych użytkowników neo. A 15
    > wchodzi nowy regulamin. Pytam się, czemu netia chce do 14. Potem będzie
    > walentynkowa promocja, czy co?

    ehh... do 14.02 jak masz neo z lojalka to mozesz zerwac lojalke bez kar
    bo sie zmienil regulamin.

  • 5. Data: 2007-02-11 19:57:16
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Marcin Kocur napisał(a):
    > Tak, tylko oferta jest nie tylko dla byłych użytkowników neo.

    Nie, ale tacy uzytkownicy to zapewnie wiekszosc. A skrot myslowy
    rozwiazuje kwestie tych abonentow neo liczacych na zmiane, co nie
    doczytali, nie przeczytali, zle zrozumieli, przyszli za pozno.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 6. Data: 2007-02-12 15:39:58
    Od: rUMBURAK <R...@U...AK>

    Mateusz Papiernik napisał(a):

    > Nie, ale tacy uzytkownicy to zapewnie wiekszosc. A skrot myslowy
    > rozwiazuje kwestie tych abonentow neo liczacych na zmiane, co nie
    > doczytali, nie przeczytali, zle zrozumieli, przyszli za pozno.

    No co wy gadacie przecież 14-go są walentynki, to wyjaśnia wszystko :)

  • 7. Data: 2007-02-12 16:22:55
    Od: glappo <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK>

    rUMBURAK napisał(a):

    > No co wy gadacie przecież 14-go są walentynki, to wyjaśnia wszystko :)

    no tak:
    kochaj tp albo rzuc ;-)

  • 8. Data: 2007-02-12 19:43:03
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    rUMBURAK napisał(a):
    > No co wy gadacie przecież 14-go są walentynki, to wyjaśnia wszystko :)

    I co, i mam zafundowac dziewczynie Net24 na walentynki? :D ;)